Ik zou eerst voor de bouwvak al rijden. Vda is degene met een wachtlijst. Maar ik denk dat het wachten beloond gaat worden
Shompie's dagelijkse bezigheden.
Moderator: trucker10
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
De trailer kan gewoon geleverd worden eind van het jaar. De scania had een levertijd van 2 maanden net als de palfinger.
Ik zou eerst voor de bouwvak al rijden. Vda is degene met een wachtlijst. Maar ik denk dat het wachten beloond gaat worden
Ik zou eerst voor de bouwvak al rijden. Vda is degene met een wachtlijst. Maar ik denk dat het wachten beloond gaat worden
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Ook komt er een vangmuil op voor een aanhanger.
-
- Oldtimer
- Berichten: 4692
- Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
- Locatie: Beverwijk
- Contacteer:
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Tja als leek kan ik niet anders zeggen dat het er zeker degelijk en mooi uit ziet.
Door de hoge investeringen gaan deze auto’s ook langer mee, gok ik
Door de hoge investeringen gaan deze auto’s ook langer mee, gok ik
gr. Cor
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Ik heb 3 jaar bij Oudeman gewerkt. Daar reed ik met een volvo van 13 jaar oud toen ik begon en heb er 3 jaar mee gereden.cortrans schreef: 03 feb 2025, 08:49 Tja als leek kan ik niet anders zeggen dat het er zeker degelijk en mooi uit ziet.
Door de hoge investeringen gaan deze auto’s ook langer mee, gok ik
Daar stond ook een Palfinger op.
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Mooie uitvoering zo!Shompie schreef: 02 feb 2025, 13:46 20250202_133853_copy_3024x2268.jpg
Stapje voor stapje worden er knopen doorgehakt. Word het een 2 of 3 asser, enkel of dubbel uitschuifbaar.....
Zoals de planning nu is gaan ze in September beginnen met het opbouwen. Dit gebeurd bij vda. Dat het nog zo lang duurt is omdat vda eerder geen tijd had en er is echt voor vda gekozen omdat ze echt kwaliteit leveren.
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Ik ben heel erg benieuwd naar het eind resultaat. Voor mij is het echt een stuk gereedschap en zo sta ik ook in de opbouw van de auto.peewee schreef: 04 feb 2025, 11:08Mooie uitvoering zo!Shompie schreef: 02 feb 2025, 13:46 20250202_133853_copy_3024x2268.jpg
Stapje voor stapje worden er knopen doorgehakt. Word het een 2 of 3 asser, enkel of dubbel uitschuifbaar.....
Zoals de planning nu is gaan ze in September beginnen met het opbouwen. Dit gebeurd bij vda. Dat het nog zo lang duurt is omdat vda eerder geen tijd had en er is echt voor vda gekozen omdat ze echt kwaliteit leveren.
De chauffeur van hun andere auto vind vooral dat hij mooi moet worden en hierin botsen wij wel eens. Zo is mooi niet altijd functioneel. Hij heeft bijvoorbeeld de "bestelling" bij de scania gedaan. Er zijn maar weinig opties die er niet op zitten. Zo krijg ik gekoelde stoelen
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik ermee moet maar het komt er op. Maar ik krijg de scania variant van de power steering waar ik dan wel weer heel blij mee ben. Net zoals dat ik schakelaars in de cabine krijg voor de schuifschotel en het uitschuiven van de trailer.
Zoals ik al zei, wachten duurt lang
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Dat kan ik me voorstellen. We gaan het resultaat vast wel zien hier 

- steenhaas1
- Admin
- Berichten: 1851
- Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Één vinkje is genoeg, king of the road heb je bijna alle opties.
De chauffeur van hun andere auto vind vooral dat hij mooi moet worden en hierin botsen wij wel eens. Zo is mooi niet altijd functioneel. Hij heeft bijvoorbeeld de "bestelling" bij de scania gedaan. Er zijn maar weinig opties die er niet op zitten. Zo krijg ik gekoelde stoelen
Zoals ik al zei, wachten duurt lang![]()
De MAN die in Lexmond reed was een ex-demo, moest er een keer mee weg en dacht dat ik de cabinetemperatuur instelde maar dat was voor de stoel. Een heel paneel voor de stoel verwarming/ventilatie met per graad Celsius instelbare temperatuur.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
leggen we weer een nieuw stuk
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Daarvoor heb ik maar 1 knop nodig; UIT.steenhaas1 schreef: 05 feb 2025, 22:33Één vinkje is genoeg, king of the road heb je bijna alle opties.
De chauffeur van hun andere auto vind vooral dat hij mooi moet worden en hierin botsen wij wel eens. Zo is mooi niet altijd functioneel. Hij heeft bijvoorbeeld de "bestelling" bij de scania gedaan. Er zijn maar weinig opties die er niet op zitten. Zo krijg ik gekoelde stoelen
Zoals ik al zei, wachten duurt lang![]()
De MAN die in Lexmond reed was een ex-demo, moest er een keer mee weg en dacht dat ik de cabinetemperatuur instelde maar dat was voor de stoel. Een heel paneel voor de stoel verwarming/ventilatie met per graad Celsius instelbare temperatuur.
Ik vind het uitermate vervelend, zwetende ballen.
Enige dat ik de stoelverwarming gebruik, is in de EV van de dagelijkse werkgever. Daar wordt ie gebruikt om de auto voor te verwarmen (15 minuten voor instappen) en om na wegrijden het hele hok op te warmen. Zelfs de electrische kachel in dat ding heeft een minuut of wat nodig om op gang te komen.
Groet ron
Melkrobots, voerrobots en transport naar Scandinavie, heeft allemaal 1 ding gemeen.....Ayla
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Mijn EV is binnen een minuut op temperatuur, zelfs het stuur als ik dat instel.
Ik hoef geen stoelkoeling of verwarming. Ik denk niet dat ik het gebruiken ga, net als de leren luchtgeveerde bijrijders stoel. Wat ik ook geen verbetering vind is het nieuwe dashboard. Wat ik ervan begreep krijg ik zo goed als geen gewone schakelaars meer maar alles via tiptoetsen op een scherm
Ik hoef geen stoelkoeling of verwarming. Ik denk niet dat ik het gebruiken ga, net als de leren luchtgeveerde bijrijders stoel. Wat ik ook geen verbetering vind is het nieuwe dashboard. Wat ik ervan begreep krijg ik zo goed als geen gewone schakelaars meer maar alles via tiptoetsen op een scherm
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Af en toe vragen ze dingen aan je dat je bij jezelf denkt. Hoe dan....
Dit was een zo'n klusje. Uiteindelijk had ik de kraan uitgevouwen tussen de spanten kabelgoten en rijdraden van de tram toen moest ik mijn auto nog eens zo gaan zetten dat ik kon draaien met de kraan. Dit terwijl ik met de jib en al boven het dak hing.
Dit soort ding leer je dus niet met je tcvt certificaat

Dit was een zo'n klusje. Uiteindelijk had ik de kraan uitgevouwen tussen de spanten kabelgoten en rijdraden van de tram toen moest ik mijn auto nog eens zo gaan zetten dat ik kon draaien met de kraan. Dit terwijl ik met de jib en al boven het dak hing.
Dit soort ding leer je dus niet met je tcvt certificaat
- Bijlagen
-
- 20250210_094310_copy_1512x2016.jpg (55.74 KiB) 2175 keer bekeken
-
- 20250210_103447_copy_1512x2016.jpg (43.47 KiB) 2175 keer bekeken
-
- 20250210_103430_copy_1512x2016.jpg (52.91 KiB) 2175 keer bekeken
-
- 20250210_105246_copy_1512x2016.jpg (58.82 KiB) 2175 keer bekeken
-
- Oldtimer
- Berichten: 4692
- Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
- Locatie: Beverwijk
- Contacteer:
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Weer een mooi specialistisch klusje Ron
gr. Cor
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Leuke klussen dit ja.
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Een mooie klus voor een trekker met kraan en trailer en een telekraan "ltm1130" Mooie klus waarbij veiligheid de prioriteit had.
De fot is gemaakt met een EX telefoon ivm met de brandveiligheid aldaar.
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Lijkt me weg mooi werk, niet standaard en iedereen blij als het lukt.
Zelf heb ik een voorkeur voor machines die het gewoon doen, tegenwoordig steeds meer bijzonder.
Zelf heb ik een voorkeur voor machines die het gewoon doen, tegenwoordig steeds meer bijzonder.
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Boulanger schreef: 12 feb 2025, 22:09 Lijkt me weg mooi werk, niet standaard en iedereen blij als het lukt.
Zelf heb ik een voorkeur voor machines die het gewoon doen, tegenwoordig steeds meer bijzonder.
Hoe bedoel je? Machines die het gewoon doen?
Sensoren en beveiligingen ?
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Behalve alle toeters en bellen een machine die gewoon werkt zonder storingen. Zelfs een nieuwe vrachtwagen lijkt best regelmatig storingen te geven, een keer uit en aan is meestal afdoende maar al die opsmuk zegt mij niet zoveel. Behalve cruise control, dat is dan weer handig.
Ik werk doorgaans met bouwmachines, daar zijn storingen (en stilstand) aan de orde van de dag.
Ik werk doorgaans met bouwmachines, daar zijn storingen (en stilstand) aan de orde van de dag.
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Vandaag sinds lange tijd weer eens iets voor mijn achterbuurman gedaan. Een krol omruilen in Diemen en dan eentje doorbrengen naar Arnhem. Meestal wel relaxt werk, voorheen deed ik het vaker maar de tijd begint mij te ontbreken.
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Ik moest vandaag bij de hoge school van Amsterdam wat ramen uitwisselen. Ik zou in eerste instantie met mijn eigen auto gaan maar uiteindelijk toch er voor gekozen om met de auto van een collega te gaan. Die was 20 cm lager dan de mijne en de glasbok was bij 3 meter hoog.
Op de klus aangekomen bleek het al snel dat ik geluk had dat ik niet met mijn eigen auto was. Het raam (van 500 kg) moest op de 6 de etage komen. Maar de begane grond was al 10 meter. De uiteindelijke werkhoogte was 28 meter. Best wel hoog dus

Op de klus aangekomen bleek het al snel dat ik geluk had dat ik niet met mijn eigen auto was. Het raam (van 500 kg) moest op de 6 de etage komen. Maar de begane grond was al 10 meter. De uiteindelijke werkhoogte was 28 meter. Best wel hoog dus
- Bijlagen
-
- 20250219_094303_copy_1512x2016.jpg (59.94 KiB) 2058 keer bekeken
-
- 20250219_104647_copy_1512x2016.jpg (50.68 KiB) 2058 keer bekeken
-
- 20250219_094303_copy_1512x2016.jpg (59.94 KiB) 2058 keer bekeken
-
- 20250219_094135_copy_1512x2016.jpg (46.07 KiB) 2058 keer bekeken
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Vandaag een dagje voor teletubi spelen. Dat wil zeggen met de lier erop gebouwd. Morgen weer dus heb ik alles aan de kraan laten hangen. Het is niet ideaal maar het was maar een klein stukje naar de zaak.
- Bijlagen
-
- 20250326_160844_copy_1512x2016.jpg (44.43 KiB) 1969 keer bekeken
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Gistermiddag werd ik gebeld of ik een verreiker om kon gaan wisselen in Badhoevedorp. Daar stond een diesel en er moest een elektrische heen de diesel was er mee uit gescheden. (omgekeerde wereld)
Ik ging met een voor mij onbekend merk trailer een oprijsemi van het merk vlastuin. Nette trailer met alle opties. Uitschuifbaar gestuurde assen heftafel en hydraulische oprijbeunen waar ik altijd wel voorstander van ben. En hij had 10 tones assen en dat zie je niet heel veel bij dit soort semi's. Normaal is daar de asafstand te kort voor.
Ik ging met een voor mij onbekend merk trailer een oprijsemi van het merk vlastuin. Nette trailer met alle opties. Uitschuifbaar gestuurde assen heftafel en hydraulische oprijbeunen waar ik altijd wel voorstander van ben. En hij had 10 tones assen en dat zie je niet heel veel bij dit soort semi's. Normaal is daar de asafstand te kort voor.
- Bijlagen
-
- 20250518_152302.jpg (91.92 KiB) 1428 keer bekeken
-
- Oldtimer
- Berichten: 4692
- Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
- Locatie: Beverwijk
- Contacteer:
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Een mooi setje zo Ron
gr. Cor
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Zeker een mooie auto zo. Hier hebben ze er twee van en daar rijden ze voornamelijk rijdend materieel mee. Veel hoogwerkers maar ook verreikers bandenkranen en rupskranen.
Ik zit liever op d3 kraan maar spring af en toe wel eens bij
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Ik was gevraagd gister een accupakket naar het Rembrandspark in Amsterdam te brengen. Het moest met een zware kraan omdat hij bijna 9 ton woog. Naast de auto lossen had de klant gezegd. Het was een 10ft container dus die had prima achterop bij mij gekund maar dan had ik mijn jib eraf moeten halen. Mijn collega kwam zonder jib thuis dus besloot ik na overleg zijn auto te nemen.
Achteraf maar goed want de ontvanger was niet blij, hij deed normaal zaken met van hooft. Die had een kraan die kon met die 9 ton 15 meter ver en dan linksaf om een boom heen om hem dan nog eens een meter of 6 weg te zetten.
Tegen zoveel wijsheid kon ik niet op, ik vertelde hem dat ik hem zover mogelijk onder de bomen kon zetten maar dat verhaal van linksaf knikken en dan nog een eens 6 meter verder hij toch echt zijn vaste transporteur moest bellen
Ik kreeg hem 10 meter voor de cabine. De kraan van mijn collega is een 95t/m hmf en 10 meter is ver zat voor die kraan.
Achteraf maar goed want de ontvanger was niet blij, hij deed normaal zaken met van hooft. Die had een kraan die kon met die 9 ton 15 meter ver en dan linksaf om een boom heen om hem dan nog eens een meter of 6 weg te zetten.
Tegen zoveel wijsheid kon ik niet op, ik vertelde hem dat ik hem zover mogelijk onder de bomen kon zetten maar dat verhaal van linksaf knikken en dan nog een eens 6 meter verder hij toch echt zijn vaste transporteur moest bellen
Ik kreeg hem 10 meter voor de cabine. De kraan van mijn collega is een 95t/m hmf en 10 meter is ver zat voor die kraan.
- Bijlagen
-
- 20250524_130315_copy_1512x2016.jpg (84.65 KiB) 1367 keer bekeken
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Vandaag met blokken stoeien 
- Bijlagen
-
- 20250624_130536_copy_1500x2000_1.jpg (41.29 KiB) 882 keer bekeken
- steenhaas1
- Admin
- Berichten: 1851
- Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Zwaar zat voor die aanhanger, Ron.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
leggen we weer een nieuw stuk
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Je weet wat ze wegen 
Ik nam er 16 per keer mee, ik moest achteruit de hal uit en dan 200 meter naar voren om ze te lossen in een duwbak.
Ik moest ze binnen uit een hal vandaan laden met beperkte hijshoogte. Gistermiddag 3 vrachten gedaan. Zelf binnen laden en ik werd gelost met een draadkraan.
Ik nam er 16 per keer mee, ik moest achteruit de hal uit en dan 200 meter naar voren om ze te lossen in een duwbak.
Ik moest ze binnen uit een hal vandaan laden met beperkte hijshoogte. Gistermiddag 3 vrachten gedaan. Zelf binnen laden en ik werd gelost met een draadkraan.
- steenhaas1
- Admin
- Berichten: 1851
- Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Op eigen terrein maakt het gewicht niet uit, wij laden er 14 of 15 voor over de weg.
Het gewicht kan wel verschillen, blokkenbeton is licht maar als er veel restbetonblokken zijn ben je zwaarder.
Ben soms met 15 blokken lichter dan met 14, het laden doe je binnen het kwartier.
Het gewicht kan wel verschillen, blokkenbeton is licht maar als er veel restbetonblokken zijn ben je zwaarder.
Ben soms met 15 blokken lichter dan met 14, het laden doe je binnen het kwartier.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
leggen we weer een nieuw stuk
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Ik weeg met deze aanhanger erachter 35 ton leeg 
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Wachten duurt lang.
Van de week al 3 keer bij de scania langs gereden in de hoop dat hij er zou staan. De auto is gebouwd en de extra's zijn er allemaal al op gezet. Schakelaars verlichting luchthoorns en meer van dat. Ook alle voorbereidingen voor de kraan. En dan zou hij begin deze week op transport gaan.
Het is echt een heel eind rijden naar Alkmaar vanaf Zwolle
Van de week al 3 keer bij de scania langs gereden in de hoop dat hij er zou staan. De auto is gebouwd en de extra's zijn er allemaal al op gezet. Schakelaars verlichting luchthoorns en meer van dat. Ook alle voorbereidingen voor de kraan. En dan zou hij begin deze week op transport gaan.
Het is echt een heel eind rijden naar Alkmaar vanaf Zwolle
- steenhaas1
- Admin
- Berichten: 1851
- Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Moet je je naamgenoot bellen, die weet het 
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
leggen we weer een nieuw stuk
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Vorige week heb ik elke dag via het industrie terrein van Alkmaar naar huis gereden.
Nu ben ik met de vrachtwagen en deed ik het niet. Rijd ik langs de scania staat mijn nieuwe er. En op het moment dat je dat ziet kun je er pas bij Akersloot weer af.
Morgen dus maar even kijken en wat foto's maken
Nu ben ik met de vrachtwagen en deed ik het niet. Rijd ik langs de scania staat mijn nieuwe er. En op het moment dat je dat ziet kun je er pas bij Akersloot weer af.
Morgen dus maar even kijken en wat foto's maken
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
ben benieuwd 

Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Dit is hem
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
strakke bak.... niks mis mee 

Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Ik ben heel benieuwd naar het eind resultaat. Er word echt nergens op bezuinigd.
-
- Oldtimer
- Berichten: 4692
- Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
- Locatie: Beverwijk
- Contacteer:
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Mooi blauw is niet lelijk, netjes hoor
gr. Cor
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Mooi werk allemaal weer !
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Die is niet verkeerd!
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Morgen ga ik een vracht kisten lossen in Lelysrad en dan maandag bij Assen een vracht bollen erin voor Heerhugowaard.
Ik had ook maandagmorgen die vracht kisten kunnen lossen maar dan had de rest van de dag krap geworden. We gaan maandag naar Vda in Zoetermeer om de kraan en de complete opbouw definitief te maken . Dus als het goed is heb ik maandag een definitieve tekening van hoe hij word.
We hebben alles al tot in de puntjes doorgenomen dus ben benieuwd of alle wensen gerealiseerd kunnen worden binnen de ruimte en gewichten. Hij moet onder de 30 ton blijven en dat word best wel spannend
Ik had ook maandagmorgen die vracht kisten kunnen lossen maar dan had de rest van de dag krap geworden. We gaan maandag naar Vda in Zoetermeer om de kraan en de complete opbouw definitief te maken . Dus als het goed is heb ik maandag een definitieve tekening van hoe hij word.
We hebben alles al tot in de puntjes doorgenomen dus ben benieuwd of alle wensen gerealiseerd kunnen worden binnen de ruimte en gewichten. Hij moet onder de 30 ton blijven en dat word best wel spannend
-
- Oldtimer
- Berichten: 4692
- Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
- Locatie: Beverwijk
- Contacteer:
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Onder de 30 ton, i.v.m. het laadvermogen, of om een andere rede?
gr. Cor
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
In Amsterdam heb je een 7.5 ton gebied.
Als jij een speciaal voertuig heb kun je een ontheffing aanvragen om dat gebied in te gaan. Maar dan mag hij niet zwaarder zijn dan 30 ton
Als jij een speciaal voertuig heb kun je een ontheffing aanvragen om dat gebied in te gaan. Maar dan mag hij niet zwaarder zijn dan 30 ton
- steenhaas1
- Admin
- Berichten: 1851
- Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Die van Jan van Dam is zonder kisten net geen 32, mag Dld in zonder vergunning en als die kraan nodig is kunnen zijn extra kisten mee met een andere auto.
Maar in Amsterdam is 30 de max in een 7,5 ton zone.
De keer dat ik er kwam met één van onze bakwagens met ontheffing vroeg ik het voor de zekerheid nog even aan een agente bij het 7,5t bord.
Maar alle hijsmiddelen wegen aardig door, dat wordt per klus precies het nodige meenemen Ron.
Maar in Amsterdam is 30 de max in een 7,5 ton zone.
De keer dat ik er kwam met één van onze bakwagens met ontheffing vroeg ik het voor de zekerheid nog even aan een agente bij het 7,5t bord.
Maar alle hijsmiddelen wegen aardig door, dat wordt per klus precies het nodige meenemen Ron.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
leggen we weer een nieuw stuk
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Net de kisten gelost en nu richting Assen om morgen weer te laden. Ik had de Boer van de kisten vrijdag gebeld of ik deze zondag kon lossen. Hij was er zelf niet maar zou de heftruck klaarzetten.
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Ik was er al op tijd, alles is nieuw dus mag weer vanalles uitzoeken. Het kenteken van de auto waarmee ik weg moest had ik al via de app gekregen. Na wat papieren, kopieën en het een en ander tekenen reed ik mijn auto naar de trekker. Een scania S500 uit 2023. Nette auto. Spullen erin en kijken of ik wegwijs kon worden met de computer wat mij tot nu toe aardig lukt.
Ik zit op de nordo, lekker alleen aan een tafel met een biertje voor mijn neus een beetje luisteren naar verhalen om me heen.
Morgen eerst een klantje Helsingborg lissen en daarna 2 onder Stockholm.
Ik zit op de nordo, lekker alleen aan een tafel met een biertje voor mijn neus een beetje luisteren naar verhalen om me heen.
Morgen eerst een klantje Helsingborg lissen en daarna 2 onder Stockholm.
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
Het enige wat nu nog definitief gemaakt moet worden is de bak die er op komt. Die komt er niet vast op te staan dus dat heeft geen haast.
- Bijlagen
-
- IMG-20250729-WA0012.jpg (54.08 KiB) 35 keer bekeken
Re: Shompie's dagelijkse bezigheden.
dat gaat er netjes uitzien 
