Ook jij bent gewoon slachtoffer van de snelle jochies met witte gympies Cor. Je doet er niks aan een je moet het maar slikken. De kilometrage van je Sprinter heeft je gewoon genekt. Had die rond de 300cortrans schreef: 01 dec 2024, 19:51Ja en nee, kijk het is begrijpelijk dat je in Noord-Holland niet 3 dagen in de week een dure vrachtwagen stil zet, zoals in het verleden, ook bij ons kost zo’n truck geld als hij stil staat (ook al zijn we zelf Mercedes dealer), allen jammer dat ik het “slachtoffer “ ben.iveco35c17 schreef: 01 dec 2024, 19:11 Dikke hobby Cor. Heb je nu en dan niet het gevoel dat je aan bet werk gehouden word? Niks mis mee natuurlijk. Maar ik kan me zo voorstellen dat je wel eens dat gevoel bekruipt.
Als er dus een ander een weekje vrij is, rij ik gewoon wel 4 dagen op “zijn” auto, tja en als dat niet nodig is, rij ik met auto’s over de weg, net zoals dik 40 andere collega’s dagelijks doen, want niet alles wordt met een truck vervoerd.
Duizend gestaan had je nog vrolijk getourt nu. Maar met 500 duizend word het rekensommetje anders voor die snelle jongens. Persoon telt al jaren niet meer helaas.