Truckstop Joost sluit aan de Nederlandse kant

Plaats in dit topic alleen nieuws met betrekking tot nieuws uit de BeNeLux

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel1970
Oldtimer
Berichten: 2915
Lid geworden op: 20 jun 2019, 11:36

Truckstop Joost sluit aan de Nederlandse kant

Bericht door Marcel1970 »

TRUCKSTOP JOOST SLUIT AAN NEDERLANDSE KANT

De bekende truckstop Joost op de grens Hazeldonk aan de Nederlandse kant, gaat sluiten per 30 januari. Dat meldt het bedrijf op social media. De vestiging van het bedrijf in Transportzone Meer aan de Belgische kant, blijft gewoon open.

https://bigtruck.nl/nieuws/item/truckst ... andse-kant
bron big truck
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Truckstop Joost sluit aan de Nederlandse kant

Bericht door trucker10 »

Langs die kant ben ik 1 maal gestopt om iets te nuttigen en wat aan te kopen in de shop, de andere kant op Belgische bodem ben ik zeer vaak geweest.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4453
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Truckstop Joost sluit aan de Nederlandse kant

Bericht door cortrans »

Scania 1015 schreef: 25 jan 2020, 10:41 Prima idee die betaalde parking.
Ik kwam er al niet veel maar sinds die tijd helemaal niet meer
Het probleem van betaald parkeren begrijp ik uiteraard wel met al die buitenlanders die wel parkeren maar niet nuttigen, een probleem waar elke restaurant houder mee te maken heeft tegenwoordig.
Ik heb er in het verleden ook vaak gegeten, en stond er regelmatig vanuit Frankrijk om te overnachten, maar veilig stond je er inderdaad niet.......
Op het eten bij Joost heb ik nooit klachten gehad persoonlijk.....
Maar het restaurant ligt ongunstig voor personen auto's en ze moeten het dus echt van de truckers hebben......
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Pierre
Chauffeur
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jul 2019, 16:46

Re: Truckstop Joost sluit aan de Nederlandse kant

Bericht door Pierre »

Scania 1015 schreef: 25 jan 2020, 12:42 mijn werkgever heeft er ook problemen mee, hij betaald het wel maar zegt er wel bij er waren ook genoeg gratis alternatieven in de buurt
Dan moet jou werkgever al die gratis alternatieven maar eens opnoemen, zonder daar 30-40 km. voor om te hoeven rijden. Ik heb het dan wel over parkeergelegenheid met alle voorzieningen zoals bij Joost, niet over een vage parking of een parkeerstrookje bij de pomp langs de snelweg waar nooit plaats is en zowiezo altijd ramvol staan met onze broeders uit het oostblok.

Bij ons word er nooit moeilijk gedaan over bewaakt parkeren, ook niet over de kosten. Of je nou vol of leeg op Valenciennes, Lokeren of Hazeldonk gaat staan. Een paar happen in je zeil, een halve wagen leeg geklauwd of een tank leeg kost een veelvoud van die paar tientjes parkeergeld, zo redeneert men.

Begrijpt jou werkgever ook dat je af en toe gebonden bent aan je rijtijd of diensttijd of betaald hij zonder blikken of blozen wanneer je een half uur te lang naar een (zijn) gratis alternatief bent gereden? En niet onbelangrijk, hoe en waar wil je eten en douchen op die gratis alternatieven? Of is dat allemaal niet belangrijk?
Plaats reactie

Terug naar “Transportnieuws BeNeLux”