Politie neemt vrachtwagen in beslag wanneer chauffeur reparatiekosten niet wil betalen

Plaats in dit topic alleen nieuws met betrekking tot nieuws uit de BeNeLux

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel1970
Oldtimer
Berichten: 2915
Lid geworden op: 20 jun 2019, 11:36

Politie neemt vrachtwagen in beslag wanneer chauffeur reparatiekosten niet wil betalen

Bericht door Marcel1970 »

Politie neemt vrachtwagen in beslag wanneer chauffeur reparatiekosten niet wil betalen

HERPEN - Zaterdagochtend 31 augustus rond 10.00 uur is een vrachtwagen met pech aangetroffen op de Rijksweg A50 in Herpen.
De buitenlandse vrachtwagen kreeg een klapband.
Een reparatiebedrijf kwam ter plaatse en heeft de band vervangen.
De chauffeur was echter niet van plan het bedrag van 1.000 euro te betalen.

https://www.transport-online.nl/site/10 ... len-fotos/
Bron transportonline
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4452
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Politie neemt vrachtwagen in beslag wanneer chauffeur reparatiekosten niet wil betalen

Bericht door cortrans »

Vergeet niet dat er vaak ook een bergingstruck bij komt, e n ja, die kost ook niet niets.........
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
ELZEN106
Beroepschauffeur
Berichten: 380
Lid geworden op: 29 jun 2019, 20:03

Re: Politie neemt vrachtwagen in beslag wanneer chauffeur reparatiekosten niet wil betalen

Bericht door ELZEN106 »

Zal bij ons en mijn vorige werkgever ook wel goed geregeld zijn. Nog nooit onderweg hoeven te betalen.
Een keer in Zweden bij de klant voor de deur een lekke velg. Band was niet kapot. de goede man was er snel achter dat het niet aan de band lag maar waarschijnlijk aan de velg echter kon hij dat niet controleren en heeft het wiel toen meegenomen en was snel weer terug met een compleet wiel (met mijn eigen band)
De tweede keer op Oude Rijn. Dit had langer geduurd dan in Zweden ergens achteraf. De man van Euromasters begreep maar niet waar ik stond. (In de boog vanuit Den Haag naar Den Bosch).
Erg slim was deze gast niet. Dan krijg je naderhand een telefoontje over de kwaliteit van hulp. Heb toen ook verteld dat ze er iemand met een betere Topografische kennis neer moeten zetten.
Plaats reactie

Terug naar “Transportnieuws BeNeLux”