Forumperikelen

Plaats in dit topic alles wat je kwijt wil, en nergens anders kan plaatsen

Moderator: trucker10

Plaats reactie
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Forumperikelen

Bericht door cortrans »

Tja, blijf dan ook hier......
Als je daar eenmaal een keer je account opgezegd hebt, (Pm wat voor reden dan ook) ben je nu eenmaal niet meer welkom.....
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Pierre
Chauffeur
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jul 2019, 16:46

Forumperikelen

Bericht door Pierre »

Scania 1015 schreef: 09 aug 2019, 00:16
cortrans schreef: 08 aug 2019, 20:21 Er zitten hier meer bekenden van het blauwe forum.......
Mooi Forum.
Meld je je weer aan om even iets recht te zetten flikkeren ze je gewoon er af nadat ze eerst wel 3 postings goedgekeurd hebben.
De heer Pierre zet een beetje druk en weg ben je.
Schoenmaker, blijf bij je leest... ;)
roadmanager
Admin
Berichten: 27
Lid geworden op: 11 jun 2019, 14:20

Re: Forumperikelen

Bericht door roadmanager »

Heb je bericht gewijzigd Pierre en ook van de rest. Het onderwerp veranderd van Tiny naar forumperikelen

Voordat er beschuldigingen komen 😉
Pierre
Chauffeur
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jul 2019, 16:46

Re: Forumperikelen

Bericht door Pierre »

Scania 1015 schreef: 09 aug 2019, 00:16 Mooi Forum.
Meld je je weer aan om even iets recht te zetten flikkeren ze je gewoon er af nadat ze eerst wel 3 postings goedgekeurd hebben.
De heer Pierre zet een beetje druk en weg ben je.
8-8-2019-3.JPG
Was het écht alleen maar om iets recht te zetten Ger?
Als ik de balans even opmaak, zie ik dat je op dit forum waar je je toevlucht nam slechts 8 reacties geplaatst heb, sinds 1 november.
Nu je opnieuw je rentree gemaakt hebt na het debacle van afgelopen jaar en je op het blauwe forum weer helemaal los gaat, plaats je daar in diezelfde periode maar liefst 73 reacties. Alleen op deze zondagochtend binnen het afgelopen uur al 6. Dat is al bijna net zoveel als hier in de afgelopen 17 dagen! Dit hele weekend is er zelfs hier al helemaal niets geplaatst van jou hand, terwijl je nu haast dag en nacht op het CF zit.
Ik kan niet anders dan toegeven dat er op het blauwe forum een veelvoud aan activiteit is, maar dat is een vast gegeven en dat weet iedereen. Echter hoe je hier binnenkwam, jezelf ontpopte als veelposter en kartrekker van dit kleine bescheiden forum, vind ik wel dat je de mensen hier wel erg in de kou laat staan... niet in de laatste plaats dat je je heil nu weer gezocht hebt in 'dat blauwe forum en hier de boel in de steek laat.
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Forumperikelen

Bericht door cortrans »

Pierre schreef: 17 nov 2019, 09:59
Scania 1015 schreef: 09 aug 2019, 00:16 Mooi Forum.
Meld je je weer aan om even iets recht te zetten flikkeren ze je gewoon er af nadat ze eerst wel 3 postings goedgekeurd hebben.
De heer Pierre zet een beetje druk en weg ben je.
8-8-2019-3.JPG
Was het écht alleen maar om iets recht te zetten Ger?
Als ik de balans even opmaak, zie ik dat je op dit forum waar je je toevlucht nam slechts 8 reacties geplaatst heb, sinds 1 november.
Nu je opnieuw je rentree gemaakt hebt na het debacle van afgelopen jaar en je op het blauwe forum weer helemaal los gaat, plaats je daar in diezelfde periode maar liefst 73 reacties. Alleen op deze zondagochtend binnen het afgelopen uur al 6. Dat is al bijna net zoveel als hier in de afgelopen 17 dagen! Dit hele weekend is er zelfs hier al helemaal niets geplaatst van jou hand, terwijl je nu haast dag en nacht op het CF zit.
Ik kan niet anders dan toegeven dat er op het blauwe forum een veelvoud aan activiteit is, maar dat is een vast gegeven en dat weet iedereen. Echter hoe je hier binnenkwam, jezelf ontpopte als veelposter en kartrekker van dit kleine bescheiden forum, vind ik wel dat je de mensen hier wel erg in de kou laat staan... niet in de laatste plaats dat je je heil nu weer gezocht hebt in 'dat blauwe forum en hier de boel in de steek laat.
Beste Pierre, Ik begrijp je frustratie, echter zouden wij het hier op ons forum op prijs stellen als deze vete privè uitgevochten wordt en niet hier op dit forum.
Verdere berichten worden dan ook verwijderd.

Het admin team
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Forumperikelen

Bericht door trucker10 »

Ik kan niet meekijken op het CF, dus ook geen cijfers inkijken.
Ger houd van actie, wat de inhoud van zijn postings daar zijn, mag me dan ook een raden wezen, leden of admins die hier niks posten blijven leden.
Dat we een bescheiden forum zijn is de waarheid, je moet ergens beginnen en je kan niet direct honderden leden hebben anders loop je ook in de kijker van andere forums die denken dat je aan het jaten bent.

Persoonlijk ga ik er niet veel tijd insteken, iedereen heeft het recht zijn ongenoegen te uiten, maar om jezelf te beschermen kan dit ook gebeuren via PM of andere kanalen.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Plaats reactie

Terug naar “Overige (onzin)”