Beroepschauffeurs.com bestaat vandaag 9 jaar

Hier kunt u collega's feliciteren met hun verjaardag en/of andere blijde gebeurtenissen

Moderator: trucker10

Plaats reactie
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4452
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Beroepschauffeurs.com bestaat vandaag 9 jaar

Bericht door cortrans »

Ook al is het erg stil op het forum, ze hebben wel vandaag hun 9 jarig jubileum gehaald.
Iedereen van harte gefeliciteerd, mede door jullie bijdrage bestaan we al zo lang.
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Beroepschauffeurs.com bestaat vandaag 9 jaar

Bericht door trucker10 »

Zou Patrick alias Zappa er zich al bij neergelegd hebben, dat we zijn verder gegaan?
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
tiny
Beroepschauffeur
Berichten: 183
Lid geworden op: 05 jul 2019, 20:01
Locatie: sprookjesbos

Re: Beroepschauffeurs.com bestaat vandaag 9 jaar

Bericht door tiny »

gefelisiteerd met jubileum..

niet anders te weten was patrick niet zo moeilijk... heb hem wel eens ontmoet in de haven..
maar niet lang genoeg om hem echt te kennen.
ik weet ook niet wat er gebeurt is... is al lang geleden.
Pierre
Chauffeur
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jul 2019, 16:46

Re: Beroepschauffeurs.com bestaat vandaag 9 jaar

Bericht door Pierre »

Patrik ben ik nog wel een paar keer tegengekomen onderweg, maar dan praat ik ook alweer over misschien wel 13-14 jaar terug.
Weet niet hoe het hem vergaat momenteel, maar denk toch wel iedere keer aan hem als ik moet tanken in Kruibeke en ik daar die afgekoppelde trailer van Waastrans zie staan.

Weet eigenlijk ook de voorgeschiedenis van dit forum niet, da's ook allemaal al zo lang geleden. Negen jaar, de tijd vliegt..
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Beroepschauffeurs.com bestaat vandaag 9 jaar

Bericht door trucker10 »

Patrick, heeft na zen pensioen, af en toe nog eens bij ons ingevallen op Waastrans ( TTC ), ondertussen zijn ze ook gestopt met de Teddybeer truckrun, deels wegens corona en ook de rompslomp om alle vergunningen, mensen op de been te krijgen. begin dit jaar heb ik Patrick van uit men vriendenlijst FB zien verdwijnen, ook al gaf ik een duimpje als zijn voetbalploeg won. Heb meerdere mensen uit mijn omgeving zien afhakken omdat ik weiger de Covid spuit te laten zetten in bepaalde hun ogen ben ik een wappie, heb meerdere mensen die wel de spuit hebben gehad weten ziek worden, dan ik zelf ben ziek geweest > niet dus.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Plaats reactie

Terug naar “Felicitaties”