Cortrans stopt als admin

In dit topic kun je verder praten over zaken die eigenlijk ergens anders stonden, maar hier een betere plek hebben en niet gelijk het oorspronkelijke topic "vervuilen"

Moderator: trucker10

Plaats reactie
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4452
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Cortrans stopt als admin

Bericht door cortrans »

Hoi forum vrienden……
Na bijna 9 jaar helpen “de kar te trekken” als admin, om er een leefbaar forum voor de beroep chauffeur van te mak m, wat spijtig genoeg niet gelukt is, stop ik als admin.
Vele uren werk heb ik in het forum gestoken, en nu wordt het tijd om het rustiger aan te doen.
Tuurlijk blijf ik nog regelmatig mee lezen.
Ik dank Daniël en Henk voor het vertrouwen dat ik genoten heb Als admin, en misschien tot elders.
Gr. Cor
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
tiny
Beroepschauffeur
Berichten: 183
Lid geworden op: 05 jul 2019, 20:01
Locatie: sprookjesbos

Re: Cortrans stopt als admin

Bericht door tiny »

ik zou zeggen geniet van je vrije tijd, best een hele tijd 9 jaar ...
en voor wat het waard is.... het is een leefbaar forum, alleen wat minder activiteit, maar wat niet is kan nog komen... ;)
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4452
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Cortrans stopt als admin

Bericht door cortrans »

Tja Tiny, helaas is de activiteit minimaal, maar wel op een prettige en normaal niveau.
Ik blijf hier dan ook zeker nog mee lezen
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Pierre
Chauffeur
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jul 2019, 16:46

Re: Cortrans stopt als admin

Bericht door Pierre »

Je vertelde het mij vorige week nog, dit bericht had ik nog niet gelezen.
Jammer dat je ermee stopt Cor, geef het even de tijd en gun jezelf je rust. Ik hoop op -en verwacht- een spoedige terugkeer. Op beide fora.. ;)
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Cortrans stopt als admin

Bericht door trucker10 »

Ik hoor steeds als men op pensioen is, dat men minder tijd heeft, we komen op een leeftijd dat het pensioen dichterbij komt en de tijd steeds krapper en krapper aan het worden is.
Zelfs met maar 4/5den te werken heb ik een hoop tijd tekort om op sociale media wat tijd door te brengen.
Nu vertrekken naar Aarschot waar er een nieuwe jonge boogschutter komt voor zowel staande als liggende wip gaaien te schieten, daar in de Gilde ben ik jeugdbegeleider en club secretaris van een VZW.
Thuis ook met diverse Tomos projectjes bezig, bij een aankoop heb ik uren rondgereden om toch maar in het bezit te komen van de oude inschrijvingsbewijzen, had vermoedelijk te doen met een oneerlijke verkoper, daar hij bij de aangetekende zending mijn adres onvolledig schreef en op die manier ze retour naar hem kreeg, maar doordat hij me zijn kwijtschrift had gestuurd als bewijs van verzonden heb ik deze in gescand en aan mijn profiel bij B-post toegevoegd, dan de stoute schoenen aangetrokken en naar Wallonie ( Charleroi ) gereden om de zending te gaan ophalen, bij B-post stellen ze zich ook de vraag hoe ik de zending toch heb meegekregen.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4452
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Cortrans stopt als admin

Bericht door cortrans »

Pierre schreef: 14 okt 2023, 19:48 Je vertelde het mij vorige week nog, dit bericht had ik nog niet gelezen.
Jammer dat je ermee stopt Cor, geef het even de tijd en gun jezelf je rust. Ik hoop op -en verwacht- een spoedige terugkeer. Op beide fora.. ;)
Ik zal zeker niet meer op het blauwe forum terugkomen, Pierre, ik heb mijn neus al veel te vaak gestoten, door (ook met een andere naam) terug te komen.
De sfeer die sommige leden daar teweeg brengen is niet goed voor mijn hart.
Ik kies ditmaal voor mijzelf, hoe jammer ik het ook vind.
Met sommige leden had ik inderdaad een zeer goede band, maar dat kan ook zonder het forum
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Pierre
Chauffeur
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jul 2019, 16:46

Re: Cortrans stopt als admin

Bericht door Pierre »

Jammer Cor. Maar je eigen weloverwogen keuze zo ik begrijp.
Ik zou zeggen kom een keer een bakkie doen als je bij van Mossel in Waalwijk of Tilburg bent. :)
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4452
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Cortrans stopt als admin

Bericht door cortrans »

Ik ben bijna dagelijks in Waalwijk en/of Tilburg Pierre, maar dan alleen door de weeks, en dan ben jij ook op pad, maar wie weet, treffen we elkaar nog wel eens
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
steenhaas1
Admin
Berichten: 1737
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34

Re: Cortrans stopt als admin

Bericht door steenhaas1 »

Was vandaag zelfs op drie adressen in Waalwijk, maar jou niet gezien Cor ;)
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4452
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Cortrans stopt als admin

Bericht door cortrans »

Tja, ik ben er ook maar vaak een klein deel van de dag hè, dus is het een kleine kans.
Maar we treffen elkaar zeker nog eens Henk
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Plaats reactie

Terug naar “Verder praten over van alles en nog wat”