Ze voelen het en rijden toch weg.

Plaats in dit topic alles wat je kwijt wil, en nergens anders kan plaatsen

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Ze voelen het en rijden toch weg.

Bericht door trucker10 »

Ik was vandaag bij een DHZ zaak aan het leveren, levering gedaan kom ik in de cabine en zie dat de rechter spiegel tegen het raam van de deur staat. Ik denk van, hier is toch geen vrachtwagen langsgekomen, dat ze deze hebben dicht geplooid, of ik heb niemand gezien die ik ken en een grap heeft uitgehaald, hups uit de cabine en toen zag ik dat de spiegelkap stuks was en blauwe verf aanhing.
Ja dat busje van de DHZ dat schuinrechts van mij stond was weg, ik terug naar binnen en gevraagd of zij iets hadden gezien, daar ze steeds meekomen, niemand wist van iets, dus wachten tot het busjes terug was. Gelukkig binnen het half uur was het daar, ik stap naar het busje en zie op dezelfde hoogte witte verf, ik spreek de chauffeur aan en deze aarzelde eerst, ja ze deden teken dat ik mocht komen, ik heb iets gevoeld maar dacht dat het bumper tegen de bumper was. De bumper heeft ook een deukje.
Dus ze voelen dat ze ergens tegenaan rijden en toch maken ze zich uit de voeten, hadden ze mijn spiegel terug rechtgezet, had ik het later op de dag maar gezien en .............
Zijn borg van € 250 zal hij kwijt zijn, maar we hadden het evengoed onderling kunnen regelen, ff met de garage bellen wat een spiegelkap kost, daar ik toch voor iemand een onderlip in die kleur moet spuiten was dit iets wat ik had kunnen meedoen, nu moet er een bestek worden opgemaakt, spiegelkap, bumperhoek, blauwe verf op de fender.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Gebruikersavatar
BJC
Beroepschauffeur
Berichten: 346
Lid geworden op: 24 jan 2021, 17:08
Locatie: Temse

Re: Ze voelen het en rijden toch weg.

Bericht door BJC »

Mmmja, gebeurt wel meer denk ik :roll:
Een briefje met zijn gegevens had al een hele hoop ellende kunnen vermijden, en zoals je zelf aanhaalt kan het soms zijn dat de persoon billijk is en voor een oplossing zoekt die al het papierwerk vermijd.
Het was misschien niet met de slechtste bedoelingen maar hij had even kunnen nachecken of er schade was.

Ik heb zo een heeel tijdje geleden een tik tegen een spiegel gegeven van een bestelwagen, die klappen ze ook nooit dicht als ze geparkeerd staan :evil:
Mij opzij gezet en teruggelopen naar het voertuig om te kijken naar de eventuele schade.
Zie ik daar een spiegel op de grond liggen :o , F*CK zeg !
Dat wordt een briefje zetten met mijn gegevens :(
Maar de spiegel zat nog aan de bestelwagen, en de voertuigen ervoor en erachter hadden ook nog hunne spiegel :?:
Tja, het zal maar een tikske geweest zijn zekers. :mrgreen:

Van een brievenbus heb ik wel de respons gekregen van de eigenaar dat het al hersteld was en dat het vriendelijk was van mij om de moeite te doen het voorval te melden. :oops:
JC
Plaats reactie

Terug naar “Overige (onzin)”