Bestuurder rijdt onder invloed van drugs én met gestolen rijbewijs

In dit topic kun je verder praten over zaken die eigenlijk ergens anders stonden, maar hier een betere plek hebben en niet gelijk het oorspronkelijke topic "vervuilen"

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BJC
Beroepschauffeur
Berichten: 346
Lid geworden op: 24 jan 2021, 17:08
Locatie: Temse

Bestuurder rijdt onder invloed van drugs én met gestolen rijbewijs

Bericht door BJC »

Lees ik vandaag dit onderstaand nieuws.

ANTWERPEN De politie heeft woensdag een verkeersactie gehouden in Antwerpen centrum. In totaal werden 25 personen betrapt op een overtreding.

CVDP 01-04-21, 11:03 Laatste update: 01-04-21, 14:49
Het verkeersondersteuningsteam en het wijkteam van regio Centrum werkten samen met enkele stagiairs. Bij de actie bleken 15 personen niet de juiste papieren op zak te hebben voor hun voertuig. In totaal droegen 9 personen geen gordel. Een verdachte reed rond onder invloed van drugs, bovendien stond het rijbewijs dat hij aan de politie voorlegde geseind als gestolen.
Het werd meteen ingetrokken voor 15 dagen.

Wetende dat maanden geleden een ex collega mijn portefeuille ontvreemd had, en dat zijn ex vrouw mijn documenten heeft terug gestuurd naar mij maar met het ontbreken van mijn rijbewijs, lees ik dit en kan mij moeilijk van de gedachte ontdoen dat de ex collega tegen de lamp is gelopen.
Wat ik nog vreemder vind is Het werd meteen ingetrokken voor 15 dagen. :shock:

Gaan ze die aan hem teruggeven of wat ?
Dat zou mij alleszins niet verwonderen voor België :lol:
JC
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Bestuurder rijdt onder invloed van drugs én met gestolen rijbewijs

Bericht door cortrans »

Blijkbaar komt er geen rechter meer aan te pas, en is het vonnis al geveld (veel te laag in mijn ogen)
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Plaats reactie

Terug naar “Verder praten over van alles en nog wat”