Aan alle leden en toekomstige leden

In dit topic kun je schrijven, alles wat je wilt delen met anderen

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Aan alle leden en toekomstige leden

Bericht door trucker10 »

Kerst zal dit jaar 2020 heel anders zijn dan voorgaande jaren, er zitten chauffeurs geblokkeerd in "the UK " ook corona strooit roet in het gezellig samenzijn onder de ganse familie.

Bij deze wens ik alle leden en hun familie, een behouden gezondheid en maak er met de dagen het beste van in die beperkte kring dat het toegelaten is, zondigen mag van mij, onze invitees hebben afgezegd wegens ambtenaar van politie, kunnen het risico niet nemen omdat er een schorsing van premie 's op het spel staan.

Verder herinner ik me er ook aan dat het exact 30 jaar geleden is dat ik ook op kerstnacht nog aan de grens in Swiecko stond, wel met andere vooruitzichten als voor diegene die in Engeland staan, ik had enkel een stempel nodig :? of toch niet :D mijn internationale pas hebben ze de dagen nadien opgestuurd omdat ik het wachten kotsbeu was en toe die grenswachter aan de Oder ook een slokje kwam drinken ik de benen nam en richting huis reedt.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Gebruikersavatar
ELZEN106
Beroepschauffeur
Berichten: 380
Lid geworden op: 29 jun 2019, 20:03

Re: Aan alle leden en toekomstige leden

Bericht door ELZEN106 »

Verder herinner ik me er ook aan dat het exact 30 jaar geleden is dat ik ook op kerstnacht nog aan de grens in Swiecko stond,

dan was je het weekend ervoor ook al weg.
24-12-1990 was een maandag en ik weet nog dat ik toen vrij was.
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Aan alle leden en toekomstige leden

Bericht door trucker10 »

We zijn half de week vertrokken, hebben bij het oprijden daar aan de Poolse grens veel oponthoud gehad ( denk anderhalve dag ) voor we Polen binnen konden en zijn er idd op maandag middag vertrokken, probleem was dat de douane beambten dronken waren en geen zin hadden om ....
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Aan alle leden en toekomstige leden

Bericht door cortrans »

Ook ik wil bij deze alle leden een gezegende Kerst wensen en een voorspoedig 2021.
Mijn gedachten zijn bij alle collega's die nu nog niet thuis bij hun gezin of naasten zijn in deze donkere dagen.
Hopelijk kunnen we in 2021 alle ellende van 2020 achter ons laten......
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Plaats reactie

Terug naar “Wist je dat?”