Politie neemt vrachtwagen, na forse snelheidsovertreding en rijverbod, in beslag

Plaats in dit topic alleen nieuws met betrekking tot nieuws uit de BeNeLux

Moderator: trucker10

Plaats reactie
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4452
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Politie neemt vrachtwagen, na forse snelheidsovertreding en rijverbod, in beslag

Bericht door cortrans »

Politie neemt vrachtwagen, na forse snelheidsovertreding en rijverbod, in beslag [+foto]
27-12-2019 | auteur Redactie


ARNHEM - Donderdagavond is op de A12 in de richting van Utrecht een vrachtwagen met een forse snelheidsovertreding aan de kant gezet.
Een medeweggebruiker had de politie gebeld dat er een trekker met oplegger wel heel erg haast had op de A12 richting Utrecht.

Nadat een onopvallende surveillance van Team Verkeer de vrachtwagen gespot had, hebben zij een snelheidsmeting uitgevoerd.
De snelheid betrof 125 km/h terwijl 80km/h is toegestaan.

lees verder.........
https://www.transport-online.nl/site/11 ... slag-foto/
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4452
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Politie neemt vrachtwagen, na forse snelheidsovertreding en rijverbod, in beslag

Bericht door cortrans »

Hoe eigenwijs kun je zijn.......??? Dit soort "gasten" moeten heel hard aangepakt worden.
Is het een " eigen rijder" dan zijn vergunning intrekken, en is ie in loondienst???? Tja, rijbewijs nooit meer teruggeven en ontslag.......
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Politie neemt vrachtwagen, na forse snelheidsovertreding en rijverbod, in beslag

Bericht door trucker10 »

Nu eerlijk, indien die van mij 125 km/u zou lopen reedt ik dat ook wel. De Anton Timmerman heb ik ook al eens 110 km/u laten gaan, de Renault in de afdaling van de N4 net voor Mache en Famenne ook al eens laten rollen tot 100 km/u.
Wel steeds bij geen verkeer en beperkt in tijd, hier bij deze chauffeur was het niet eens voor een paar minuten, maar die wilde volgas blijven gaan.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
tiny
Beroepschauffeur
Berichten: 183
Lid geworden op: 05 jul 2019, 20:01
Locatie: sprookjesbos

Re: Politie neemt vrachtwagen, na forse snelheidsovertreding en rijverbod, in beslag

Bericht door tiny »

vroeger...wel..
in de tijd zonder de begrenzer..
en de nachtritten...
maar tegenwoordig niet meer....
je komt altijd en overal verkeer tegen..
Gebruikersavatar
steenhaas1
Admin
Berichten: 1737
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34

Re: Politie neemt vrachtwagen, na forse snelheidsovertreding en rijverbod, in beslag

Bericht door steenhaas1 »

Voor de begrenzer (en het eerste jaar met, waren toen afgesteld op 85 :( ) reed ik regelmatig harder, de auto's die we hadden gingen max 120 ééntje haalde 130. Reed niet volgas, had je nog wat over om in te halen ;)
Het was toen wel een stuk minder druk op de weg.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
Plaats reactie

Terug naar “Transportnieuws BeNeLux”