Vrachtwagenchauffeur slaat op de vlucht voor politie op Franse A1 en rijdt opzettelijk in de tolpoortjes en vliegt in br

Plaats in dit topic alleen nieuws dat transport gerelateerd is

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel1970
Oldtimer
Berichten: 2915
Lid geworden op: 20 jun 2019, 11:36

Vrachtwagenchauffeur slaat op de vlucht voor politie op Franse A1 en rijdt opzettelijk in de tolpoortjes en vliegt in br

Bericht door Marcel1970 »

Vrachtwagenchauffeur slaat op de vlucht voor politie op Franse A1 en rijdt opzettelijk in de tolpoortjes en vliegt in brand

Een vrachtwagenchauffeur veroorzaakte dinsdag een ongeluk op de Franse A1 in de richting van Lille-Paris.
Vervolgens sloeg de chauffeur op de vlucht.
De politie zette de achtervolging in maar de chauffeur weigerde te stoppen.

https://www.transport-online.nl/site/10 ... and-video/
Bron transportonline
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4453
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Vrachtwagenchauffeur slaat op de vlucht voor politie op Franse A1 en rijdt opzettelijk in de tolpoortjes en vliegt i

Bericht door cortrans »

Ik ben benieuwd wat deze dwaas op zijn kerfstok had........
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4453
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Vrachtwagenchauffeur slaat op de vlucht voor politie op Franse A1 en rijdt opzettelijk in de tolpoortjes en vliegt i

Bericht door cortrans »

'Vluchtende' vrachtwagenchauffeur blijkt 39-jarige Belg [+video]
27-11-2019 | auteur Redactie


PARIJS - De vrachtwagenchauffeur die gisteren op de Franse A1 in volle vaart in de tolpoorten bij Chamant reed blijkt een 39-jarige Belgische chauffeur te zijn.
Dat meldt de Franse krant La Voix du Nord donderdag.
Zijn voertuig vloog na de aanrijding in brand.

De chauffeur had eerder op de A1 een ongeluk veroorzaakt en was doorgereden.
De politie zette daarop een achtervolging in.
De Belg zou hard gereden hebben en rare capriolen hebben uitgehaald.
Uiteindelijk botste hij met volle vaart in de tolpoortjes.
Daarop vloog zijn vrachtwagen in brand.

lees verder.........
https://www.transport-online.nl/site/10 ... elg-video/
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Vrachtwagenchauffeur slaat op de vlucht voor politie op Franse A1 en rijdt opzettelijk in de tolpoortjes en vliegt i

Bericht door trucker10 »

Die weet waarvoor hij de komende jaren zal moeten werken, je zal maar een gezin hebben met eigendom. Oerdom noem ik deze individuen.

Wie de peages in Frankrijk kent weet dat je al moeite hebt tegen 10km/u om je spiegels te vrijvaren van de metalen pijlers daar, deze wou het in volle snelheid doen.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Vrachtwagenchauffeur slaat op de vlucht voor politie op Franse A1 en rijdt opzettelijk in de tolpoortjes en vliegt i

Bericht door trucker10 »

Lees zonet op FB een berichtje gepost door de zoon van de betrokken chauffeur.

Bonjours à tous , comme vous l’avez constater mon père a eu un accident hier matin en France au péage de senlis . J’aimerais que vous partager cette publication un maximum car les médias les infos son complètement hors du sujet juste pour vous faire comprendre que même ça famille ne sais même pas ce qui lui est arrivé durant ce moment en camion la famille ne sais pas du tous ce qui c’est passer même les gendarmes ne savent pas eux même . Je trouve ça dommage les commentaires vis à vis de mon père il a sûrement fait un malaise ou alors autre chose il est sorti de chez moi le matin même en même temps que moi il était bien de bonne humeur je voudrai que vous arrêtez de partager ou de parler car il a 4 enfants derrière
Si vous pouvez parler partager cette publication et dire juste que tous les médias et les infos disent faux !!!!
Je vous remercie !!!

Bron : https://www.facebook.com/timothey3333?_ ... vA&fref=nf

Even door Google gehaald

Hallo allemaal, zoals je hebt gezien, heeft mijn vader gisterochtend een ongeluk gehad in Frankrijk bij de tol senlis. Ik wil graag dat je deze publicatie maximaal deelt, omdat de nieuwsmedia volledig buiten het onderwerp vallen, alleen maar om je te laten begrijpen dat zelfs die familie niet eens weet wat er met hem is gebeurd in deze tijd in de truck, de familie niet alles kent wat er gebeurt, zelfs de gendarmes kennen zichzelf niet. Ik vind het jammer dat de opmerkingen over mijn vader waarschijnlijk ongemakkelijk waren of iets anders dat hij dezelfde ochtend uit mijn huis kwam, op hetzelfde moment dat ik in een goed humeur was. Ik wil graag dat je stopt met delen of om te praten omdat hij 4 kinderen achter heeft
Als je kunt praten, deel dit bericht en zeg dan gewoon dat alle media en info nep zeggen !!!!
Ik dank u !!!
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Plaats reactie

Terug naar “Transportnieuws buiten de BeNeLux”