Sinotrans neemt KLG Europe over

Plaats in dit topic alleen berichten voorzien van een directe link, en dus geen "aannames", die zullen worden verwijderd door de admins

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel1970
Oldtimer
Berichten: 2915
Lid geworden op: 20 jun 2019, 11:36

Sinotrans neemt KLG Europe over

Bericht door Marcel1970 »

Sinotrans neemt KLG Europe over

KLG Europe en en het Chinese Sinotrans Limited hebben donderdag een overeenkomst ondertekend voor de overname van KLG Europe door Sinotrans, hetgeen in de komende maanden geëffectueerd zal worden, na de gebruikelijke goedkeuring van toezichthouders.

https://www.ttm.nl/management/sinotrans ... er/119960/
Bron ttm.nl
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4452
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Sinotrans neemt KLG Europe over

Bericht door cortrans »

Oke, dan krijgt Pierre dus een nieuwe werkgever........ Maar gelukkig blijft de naam KLG behouden.....
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Pierre
Chauffeur
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jul 2019, 16:46

Re: Sinotrans neemt KLG Europe over

Bericht door Pierre »

cortrans schreef: 28 sep 2019, 16:37 Oke, dan krijgt Pierre dus een nieuwe werkgever........ Maar gelukkig blijft de naam KLG behouden.....
Neuh Cor, mijn werkgever blijft gewoon KLG Europe, echter met een Chinees moederbedrijf. Auto's, naam, kleur, functie's, lonen etc. blijft allemaal hetzelfde, dat was één van de voorwaarden en is bedongen bij de overeenkomst door de huidige eigenaren van KLG die de komende jaren gewoon de scepter blijven zwaaien. Nogmaals, KLG blijft KLG in dezelfde hoedanigheid zoals hij nu is.
Wat de verdere toekomst allemaal gaat brengen weet ik niet, ik ben er zeker niet bang voor en zie het met alle vertrouwen tegemoet, maar ik heb natuurlijk ook geen glazen bol.
Gebruikersavatar
steenhaas1
Admin
Berichten: 1737
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34

Re: Sinotrans neemt KLG Europe over

Bericht door steenhaas1 »

Waar het gevaar in schuilt is dat KLG doorverkocht wordt en dan gelden de gemaakte afspraken met de gebroeders niet meer.
Maar laten we hopen dat dat (voorlopig) niet gebeurd.
Zulke constructies komen vaker voor, de oprichter denk dat hij de toekomst voor zijn bedrijf heeft zekergesteld, maar na een paar jaar wordt de boel weer doorverkocht. Al ziet het er naar uit dat zoiets niet de bedoeling is van Sinotrans
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
Plaats reactie

Terug naar “Overnames & faillessementen”