vakantie
Moderator: trucker10
Re: vakantie
prettige en veilige vacantie... geniet er van
- steenhaas1
- Admin
Hopelijk beter weer dan hier Cor, goede vakantie jullie.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
-
- Oldtimer
- Contacteer:
dank heren, zojuist de eerste flinke bui, die maar een half uurtje duurt, verder alleen maar zon gehad en 38 a 29 graden, dus waar praten we over
Als ik via de Belgische buren hoorde dat het bij hun thuis zelfs code geel was......
Er was hier de hele dag al regen en omweer verspelt, dus mij hoor je niet klagen..... Morgen weer 28 graden met uiteraard zon
Als ik via de Belgische buren hoorde dat het bij hun thuis zelfs code geel was......
Er was hier de hele dag al regen en omweer verspelt, dus mij hoor je niet klagen..... Morgen weer 28 graden met uiteraard zon
gr. Cor
Zonder (auto) transport staat alles stil
onderweg te spotten met een 3 lader auto transporter
- steenhaas1
- Admin
Mijn vakantie is ook begonnen, 4 weken Gardenia
aan het eind van de weg
Het kan tropisch of subtropisch zijn, Afrika of Azië, geniet van je verlof.
Ik rij maandag wel even naar Luxemburg.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt
-
- Oldtimer
- Contacteer:
Tja, mijn vakantie zit er alweer 2 weken op, maar volgend weekend, een hotelletje in Winterswijk,
en die week erop een weekend Essen (D) en een dagje Moviepark erbij,
en zaterdag 10 augustus met de hele kliek een dagje Hellendoorn,
en van 16 september t/m 23 september een weekje in een huisje in Maasbree.
En daarna zien we wel weer tot de volgende zomervakantie in juni 2025 (al weer geboekt voor 3 weken op camping Sanguli in Salou (SP) met de caravan.
tussendoor ook nog wat werken, en nog iets zoeken om te genieten buiten het werk om, want het leven bestaat tegenwoordig niet meer uit werken alleen (zo dacht ik er vroeger wel over......)
en die week erop een weekend Essen (D) en een dagje Moviepark erbij,
en zaterdag 10 augustus met de hele kliek een dagje Hellendoorn,
en van 16 september t/m 23 september een weekje in een huisje in Maasbree.
En daarna zien we wel weer tot de volgende zomervakantie in juni 2025 (al weer geboekt voor 3 weken op camping Sanguli in Salou (SP) met de caravan.
tussendoor ook nog wat werken, en nog iets zoeken om te genieten buiten het werk om, want het leven bestaat tegenwoordig niet meer uit werken alleen (zo dacht ik er vroeger wel over......)
gr. Cor
Tegenwoordig denken ze der bij ons anders over, 4/5den werken, de donderdag om 9u22 bellen ze met de vraag "hebben je veel werk voor TTC Kruibeke ? "
Ik antwoord 9 klanten + afhaling. Waarom vraag ik ? > Tja, je moet deze nacht ook rijden. Afhaling niet gedaan, daar ik anders in tijdsnood kwam om terug tijdig laat in de avond te starten. Rond 20 uur krijg ik telefoon van de collega die de vrijdag verlof had, " ik heb de vrachtwagen al voorgeladen, heb je al een half uurtje winst.
Nu maandag eerst naar Bornem, kijken of de vaste vrachtwagen gekeurd is, daar 2pallets laden voor Arlon.
Eerste 2 weken van september, de collega zijn nachtritten en deels dag ritten + vrijdagavond rit overpakken > geen enkele ander heeft al van zondagavond tot vrijdagavond die rit gereden > 6 dagen, maar bie, bie den oudsten mag het op zijn bult pakken.
In November, december hebben ze me "verhuurd" aan Sertrans in Brussel, heb ze wel gevraagd wanneer ik dan wel mijn verlof kan oppakken.
4/5 den werken en nog steeds gemiddeld 45 uur de weekdraaien.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt
-
- Oldtimer
- Contacteer:
Tja, geef ze een vinger, en ze nemen u hele hand he.
Ik werk tegenwoordig nog maar 4 dagen in de week, met de maandag als vaste vrije dag.
Nu is het vakantietijd, en mag ik morgen een extra dag werken (mag normaal gesproken niet als je gebruik maakt van "het generatiepack"), dus morgen een dagje extra werken tegen 200%
Ik werk tegenwoordig nog maar 4 dagen in de week, met de maandag als vaste vrije dag.
Nu is het vakantietijd, en mag ik morgen een extra dag werken (mag normaal gesproken niet als je gebruik maakt van "het generatiepack"), dus morgen een dagje extra werken tegen 200%
gr. Cor
- steenhaas1
- Admin
Het ouwe moet eerst op hè, krijg ook vaak lastige vrachtjes tig x op en af de kraan klimmen ook als hij niet in een goede positie staat om er makkelijk op te komen.
aan het eind van de weg
- steenhaas1
- Admin
Maandag weer beginnen, de truck hadden ze opgehaald bij de Scania in Utrecht.
Alleen de trailer hebben ze daar laten staan
Dus maandag eerst de trailer ophalen(en ff doornemen hoeveel ze deze keer niet gedaan hebben wat wel door mij met de chefmonteur besproken was en dan het eerste ritje.
Gelukkig is dan niet de hele A2 richting zuid dicht tussen knp. Oudenrijn en Everdingen.
Gistermiddag stond echt heel Nieuwegein vast, mensen deden er anderhalf uur over om van Nieuwegein noord naar Vreeswijk te komen.
Alleen de trailer hebben ze daar laten staan
Dus maandag eerst de trailer ophalen(en ff doornemen hoeveel ze deze keer niet gedaan hebben wat wel door mij met de chefmonteur besproken was en dan het eerste ritje.
Gelukkig is dan niet de hele A2 richting zuid dicht tussen knp. Oudenrijn en Everdingen.
Gistermiddag stond echt heel Nieuwegein vast, mensen deden er anderhalf uur over om van Nieuwegein noord naar Vreeswijk te komen.
aan het eind van de weg
-
- Oldtimer
- Contacteer:
Tja, dat is niet echt slim geweest van RWS om op de drukke vrijdag de gehele A2 van Utrecht tot Everdingen af te sluiten, en dit gaat als ik het goed begrepen heb nog 2 vrijdagen gebeuren.
De vrijdag is volgens mij toch al de drukste dag richting het zuiden.
Kijk dat er onderhoud nodig is, begrijp ik, en dat we niet overal te gelijk bezig kunnen zijn, snap ik ook, maar soms wordt er totaal niet nagedacht, zoals afgelopen week rond Amsterdam, dat een deel van de ring (van zuid naar noord, aan de kant van de Zeeburgertunnel afgesloten is, maar dan gaan ze ook nog een de spitsstrook aan de A10 bij de Coentunnel sluiten, wat note bene de omleidingsroute is
En het dan gek vinden dat de hele regio vast staat dagelijks.......
En nu zijn ze op de ring richting zuid begonnen, dat duurt ook weer enkele weken......
De vrijdag is volgens mij toch al de drukste dag richting het zuiden.
Kijk dat er onderhoud nodig is, begrijp ik, en dat we niet overal te gelijk bezig kunnen zijn, snap ik ook, maar soms wordt er totaal niet nagedacht, zoals afgelopen week rond Amsterdam, dat een deel van de ring (van zuid naar noord, aan de kant van de Zeeburgertunnel afgesloten is, maar dan gaan ze ook nog een de spitsstrook aan de A10 bij de Coentunnel sluiten, wat note bene de omleidingsroute is
En het dan gek vinden dat de hele regio vast staat dagelijks.......
En nu zijn ze op de ring richting zuid begonnen, dat duurt ook weer enkele weken......
gr. Cor
- steenhaas1
- Admin
Ja en ook was de afrit Breukelen in de richting Utrecht dicht, als je er niet bij Vinkeveen af was gegaan voor richting Woerden stond je stil tot Oudenrijn
aan het eind van de weg