Uit wob-documenten blijkt dat het Rijk massale controle uitvoert op media en burgers

Plaats in dit topic al het nieuws met betrekking van het Corona virus

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leeuw
Beroepschauffeur
Berichten: 69
Lid geworden op: 09 aug 2019, 22:39

Uit wob-documenten blijkt dat het Rijk massale controle uitvoert op media en burgers

Bericht door Leeuw »

Diegenen die van mening zijn dat de overheid niet helemaal fair speelt en misschien zelfs wel oneerlijk is, worden graag weggezet als "Wappies". Maar naar blijkt uit WOB-documenten hadden deze mensen -helaas!- gelijk. En dat misschien wel meer dan ze zelf ooit voor mogelijk hadden gehouden.
Hoewel ik niet overliep van vertrouwen aangaande de overheid, had ik datgeen wat in dit Artikel getoond wordt, niet voor mogelijk gehouden.

Dit soort zaken horen volgens mij absoluut niet in een democratie thuis:
"Zo blijkt dat het Rijk rechtstreeks contact heeft met techbedrijven wanneer het wil dat profielen van influencers worden opgeheven. Het gaat hier niet alleen om mensen die werkelijk misleidende informatie verspreiden. De afgelopen jaren zijn er namelijk vele kritische deskundigen en (burger)journalisten van platforms verwijderd." (citaat uit het artikel)
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Uit wob-documenten blijkt dat het Rijk massale controle uitvoert op media en burgers

Bericht door cortrans »

Tja, dat deze overheid onderleiding van dhr Rutte (alias: Pinokkio) niet te vertrouwen is, en liegt en bedriegt, en maar met onze Euro's strooit is al langer bekent, maar helaas zijn er nog steeds veel te veel mensen die op deze lieden stemmen, en hun hun gang laten gaan.......
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Plaats reactie

Terug naar “Al het nieuws met betrekking van het Corona virus”