Truckers for Freedom in Canada

Plaats in dit topic al het nieuws met betrekking van het Corona virus

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leeuw
Beroepschauffeur
Berichten: 69
Lid geworden op: 09 aug 2019, 22:39

Truckers for Freedom in Canada

Bericht door Leeuw »

In Canada zijn chauffeurs in een konvooi onderweg naar de hoofdstad Ottawa omdat ze het niet eens zijn met de opgelegde corona-maatregelen en dreigende vaccinatieplicht. Volgens diverse bronnen heeft de stoet een lengte van 40 mijl (~60 kilometer) bereikt en er zouden zich ook truckers uit de VS aansluiten. Morgen (zaterdag 29-1) zou Ottawa bereikt moeten worden. De chauffeurs laten weten niet tegen vaccinaties te zijn, maar wel tegen een opgelegde plicht of maatregelen die betekenen dat ongevaccineerden broodloos worden.

Terwijl in Canada op veel plekken de stoet wordt toegejuicht en aangemoedigd, is er in onze media weinig hierover te vinden.
Mocht het inderdaad lukken om in Canada de verplichte vaccinatie van de baan te krijgen, dan kan dat ook voor andere landen veel betekenen. Ook gezien het feit dat zeer binnenkort in ons eigen land tal van gevaccineerden weer de status "ongevaccineerd" krijgen als ze geen booster nemen.

Minister-president Trudeau maakte de truckers uit voor een "marginale minderheid die onaanvaardbare meningen verspreid". Een uitspraak als "onaanvaardbare meningen" staat haaks op de vrijheid van meningsuiting, maar gezien eerdere uitlatingen van Trudeau richting bijvoorbeeld ongevaccineerden is dat niet heel erg verbazend.

Trudeau schijnt positief getest te zijn voor corona en zal dus op zaterdag niet in Ottawa zijn. Volgens berichten schijnt het leger een verzoek om de truckers tegen te houden afgewezen hebben.
Meerdere bekende mensen hebben de truckers een hart onder de riem gestoken, zoals Elon Musk die op Twitter schreef "Canadian truckers rule".
Gebruikersavatar
steenhaas1
Admin
Berichten: 1734
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door steenhaas1 »

Als er ergens 20 man demonstreren komt het in het nieuws en nu laten de MSM het links liggen.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door trucker10 »

Ik volg ze via Telegram, ze proberen om een wereldwijde " blokkade " actie op touw te zetten, natuurlijk zijn er veel toetsenbord Cows-boys dan er werkelijk aanwezig zullen zijn ingeval er protesten van komen.
Maar overal begint er wat te groeien, het lijkt op een zweer dat bijna rijp is en zal openspringen.
Ik las al berichten op twitter dat ze de verantwoordelijken moeten executeren, ophangen voor een volkstribunaal.
Ik kijk uit naar inleiding bij het strafhof in Den Haag, als er al een inleiding is geweest, want ..........
https://www.docdroid.com/WUjv6iw/icc-co ... pdf#page=2
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door cortrans »

Zolang het inderdaad een wreedzame demonstratie blijft keur ik het ook goed, echter hoop ik niet dat er weer "lieden" zullen zijn die ook deze demonstratie zullen aangrijpen om te laten escaleren, waardoor de echte boodschap verloren gaat......
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
Leeuw
Beroepschauffeur
Berichten: 69
Lid geworden op: 09 aug 2019, 22:39

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door Leeuw »

Ook ik hoop dat het vreedzaam blijft en natuurlijk ook dat ze succes hebben en de vaccinatieplicht en andere onzinnige maatregelen van tafel gaan!
Maar die "lieden" die op escalaties uit zijn, wie zijn dat eigenlijk?

Zouden deze chauffeurs en andere mensen werkelijk er zoveel voor over hebben, alleen maar om ergens te gaan rellen? Het merendeel van de Canadese truckers is zelfstandig en dit kost hen dus aan twee kanten geld: Ze lopen aan de ene kant inkomsten mis en verliezen aan de andere kant geld voor bijvoorbeeld eten en brandstof. Petje af voor hen!

Wanneer demonstranten in de media steeds weer met "extreemrechts" in verbinding worden gebracht, wordt bij de bevolking een zaadje in het hoofd gepland: Het beeld dat dit dwarsliggers en relschoppers ontwikkeld zich. Als na de demonstratie van 2 januari in Amsterdam alleen maar gemeld wordt dat er vier agenten gewond raakten, lijkt de logische conclusie ook dat het geweld van de demonstranten kwam.

Hoewel er tal van opnamen zijn die tonen dat het andersom was -De demonstranten die netjes de vordering om het plein te verlaten opvolgden liepen -notabene op de hen opgedragen route!-tegen een muur van politie en ME aan- wordt het beeld gevormd dat de demonstranten gewelddadig zijn. Waarom toch?
Over de talrijke bebloede demonstranten wordt geen woord gerept: Want wat je niet ziet, dat bestaat niet. Zo werkt eenzijdige en selectieve berichtgeving, zoals steenhaas1 terecht benoemt.


Omdat ik er geen extra draadje voor wil openen: Zweden heeft besloten de vaccinatie van kinderen van 5 tot 11 jaar niet aan te bevelen, omdat de voordelen niet opwegen tegen de risico's.
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door cortrans »

En toch wil ik nog even reageren op de demonstraties in Nederland Bart.
Een ieder heeft in ons land gelukkig recht om te demonstreren l, echter daags voor aanvang werd deze (om wat voor reden dan ook) al verboden.
Wat heeft een ieder daar dan ook nog te zoeken????
Maar het wel raar vinden dat er (hardhandig) ingegrepen werd?
Daar ging het (in mijn ogen) dan ook al fout.
En ga dan kunnen we daar wel weer op reageren met, vrij zijn om op een openbare weg te lopen/staan/thee drinken……
Maar deze mensen hebben het enigszins toch echt zelf over zich afgeroepen.
En ja het is zeker in en in triest dat er dan weer speciaal bepaalde lieden van de gelegenheid gebruik maken om te gaan rellen.
Dat doet het doel van demonstraties teniet…….
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door trucker10 »

Ze zullen proberen om op termijn alles te verbieden, de schaapjes hebben goed gevold, de droom van Klaus en zen 4de rijk staat in zen tienerjaren. Hopelijk hebben de Canadezen ons terug bevrijd van het kwade dat wil geschieden.

https://t.co/fCEAmNIzCE
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Gebruikersavatar
Leeuw
Beroepschauffeur
Berichten: 69
Lid geworden op: 09 aug 2019, 22:39

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door Leeuw »

cortrans schreef: 30 jan 2022, 18:34 Een ieder heeft in ons land gelukkig recht om te demonstreren l, echter daags voor aanvang werd deze (om wat voor reden dan ook) al verboden.
Mensen hebben dus het recht om te demonstreren maar wanneer hen dat vervolgens door een verbod ontnomen wordt, zie je daarin geen probleem?

Wanneer demonstraties al verboden zouden moeten of kunnen worden, dan zouden dezelfde regels voor iedereen moeten gelden. Als burgemeester Halsema zelf deelneemt aan een BLM demonstratie op 1 juni 2020 en daarmee coronamaatregelen met voeten treedt, kan ze het gewoon niet maken om een andere demonstratie -tegen diezelfde maatregelen!- wel te verbieden.

Daarnaast zie ik geen enkele reden om hardhandig in te grijpen: De demonstranten verlieten zoals hen was opgedragen netjes en rustig het plein, maar werden verderop door politie/ME opgewacht. Zij mogen dan wel het geweldsmonopolie hebben, maar dit is om de veiligheid te handhaven en dat was hier absoluut niet aan de orde. Zonder aanleiding op demonstranten/burgers inslaan is nooit goed te praten!

------

Vandaag reden er meerdere "vrijheidskonvooien" door Nederland, die grotendeels niet uit vrachtwagens bestonden. Helaas vond er op de A2 een ongeval plaats, waarbij 5 personenauto's betrokken waren. Een politiewoordvoerder meldde dat de oorzaak nog onbekend was en de aanrijding ter hoogte van het konvooi plaatsvond. Dit lijkt te kloppen. en de oorzaak is in het volgende filmpje te zien: Let op de Opel Corsa links in beeld.
De afstand tussen deze auto en haar voorganger lijkt een meter of 12 te zijn en terwijl verderop auto's stilstaan, is er geen kans om nog op tijd te remmen. Iets wat we dagelijks zien en meestal toch nog goed gaat...
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door cortrans »

Oké, ik begrijp alleen niet helemaal wat het ongeluk met een demonstratie te maken heeft……
Het ongeluk gebeurde omdat bestuurders afgeleid waren en gewoon niet op het verkeer voor hen lette.
Dit gebeurd ook dagelijks…….

Leuk al die demonstraties maar laten we de werkelijkheid niet uit het oog verliezen…..
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
Leeuw
Beroepschauffeur
Berichten: 69
Lid geworden op: 09 aug 2019, 22:39

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door Leeuw »

Wat steenhaas1 eerder aangaf: Media lieten het vooral links liggen. Totdat dit ongeval gebeurde en de vrachtwagens (als enige) als mogelijke oorzaak werden genoemd. En er kinderen bij betrokken waren die traumabeertjes van de hulpverleners kregen, dan is het beeld bij menigeen snel gevormd: Kinderen zijn slachtoffers van die stomme vrachtwagens. En daar waren de reacties ook naar...
Later zijn de mediaberichten dankzij het filmpje aangepast, maar de toon was al gezet.

Wat is de werkelijkheid? In er een serieuze reden om niet naar een normaal leven terug te gaan? Zo ja, welke dan?

Wie daar waarde aan hecht kan zich laten inenten, wie dat wil kan mondkapjes dragen, waarom nog andere mensen tot van alles verplichten? Waarom geldt er nog steeds een noodwet in dit land? En waarom doorgaan met een volstrekt onzinnige dwang zoals 3G en 2G, terwijl allang duidelijk is dat dit geen bal helpt?

Ik snap best dat mensen weer een normaal leven willen lijden, dat geldt ook voor mij. Dat ik horeca of dierentuinen (buiten!) niet in mag zonder vooraf te moeten bewijzen niet besmet te zijn, is waanzinnig. We moeten een keuze maken tussen leven en ons van alles (te laten) ontzeggen vanwege een overtrokken hang naar veiligheid. In angst leven is geen leven en er het leven bestaat uit veel meer dan bang zijn dat je ziek wordt en doodgaat.
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door trucker10 »

In Canada gaat het er hem meer over dat truckers bij de grensovergang gestopt worden, wie geen covid spuitje heeft is no cross-border.
Heb je geen spuitje dan stap je ook geen warenhuis binnen, dus deze mensen moeten een hongerdood sterven omdat ze niet willen onderdanig worden aan iemand die macht geproefd heeft.
Persoonlijk kan ik me in veel dingen inleven, ik heb er ook geen probleem mee om een vaccin te laten zetten die jaren werkzaam is en blijft waarvoor het gegeven is. Van de covid vaccins kunnen we moeilijk aannemen dat ze een langdurige werking hebben, een griepspuitje moet je ook geluk hebben dat die variant dominant zal worden, gokken ze mis heb ik nog nooit geweten dat ze je een booster geven.
Mijn zus zat in de studie bij J&J, de Belgische regering heeft J&J aan de kant gezet, mogen geen boosterspuit geven, er is een klacht , maar ondertussen heeft J&J aan de proefpersonen laten weten te stoppen met de studie. Vanaf dan ben ik overtuigd dat er meer gaande is. Waarom willen alle landen enkel nog die mRNA gem techniek? Klopt het met wat Klaus S bezig was? Als ik naar mijn gezin kijk 5 personen, eentje ingeënt wegens studie aan de unief Leuven ( verplicht omdat de raad voor de spuitjes onze GEMS , 3/4 verbonden zijn aan de unief Leuven) Had de school waar Nuri school loopt, niet gebeld, hadden wij geen zelftest en later een PCR test laten doen, één avond een schorre keel en aan halve dag een loopneus > lichte verkoudheid, ik , An en Yari zijn nooit besmet geraakt, ik wandel tussen collega's waarvan je paar dagen nadien hoort dat hij besmet thuis zit en deze zijn dan gevaxxt, trek dan het spike eiwit het virus aan of ontwikkeld het gem ( spike eiwit ) zich tot een virus in je lichaam.
Hebben ze een virus die in de lijn van een zwaar griep virus losgelaten op ons > bacteriologische oorlog ? Ieder jaar zijn er sterfgevallen door griep, oudere zwakkere mensen gaan er aan ten onder. Dit jaar heb ik al 3 oude vrienden verloren door hartfalen, vorig jaar herseninfarcten en deels verlamd 12 uur na de booster spuit. Alles kan je relativeren omdat er 1.000den zijn zonder bijwerkingen, maar ik wil ze in 2025 nog eens spreken.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Gebruikersavatar
Leeuw
Beroepschauffeur
Berichten: 69
Lid geworden op: 09 aug 2019, 22:39

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door Leeuw »

Inmiddels worden er in Ottawa vreedzame demonstranten door politiepaarden vertrapt, zijn meer dan 100 mensen opgepakt en worden banktegoeden van demonstranten zonder meer geblokkeerd. De praktijk van mensen straffen voordat ze überhaupt aangeklaagd of berecht zijn, is iets wat niet zou moet kunnen of mogen in een rechtsstaat.

Vanzelfsprekend levert dit voor de demonstranten veel problemen op: Wanneer je banktegoeden geblokkeerd en je rekeningen niet betaald worden, kom je in de schulden terecht. Of een overheid dit zou moeten willen voor politieke tegenstanders?
Maar hiermee houdt het helaas niet op: Honden van demonstranten worden in beslag genomen en zullen -als de demonstranten niet meewerken- na 8 dagen geëuthanaseerd (= vermoord) worden.

Hoeveel meer sadistisch kan een overheid (of kunnen overheden, zie Australië) nog worden? En waarom halen dit soort actie's tegen de burgers de media niet, of in het beste geval, nauwelijks?
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door cortrans »

Kijk, ik ben het volledig met je eens dat wat DAAR gebeurd absurt is en zeker een grens te ver........
Maar soms moeten demonstranten ook weten waar de grens ligt, toch????
Dit moet toch niemand willen????
Dit gaat het doel ver te boven......
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
Leeuw
Beroepschauffeur
Berichten: 69
Lid geworden op: 09 aug 2019, 22:39

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door Leeuw »

De demonstranten lijken, hoe irritant de demonstratie misschien voor mensen in Ottawa zal zijn/worden, geen grenzen overschreden te hebben in de zin van bijvoorbeeld geweld. Zelfs wanneer ze door hun eigen premier uitgemaakt werden voor extreemrechts tuig en hij zelfs een noodwet tegen hen inzet, bleven ze netjes!

Of dit het doel te boven gaat? Ik denk het niet...: Wie dat wil kan zich laten vaccineren en diegene is dan beschermd, dan is het onbelangrijk of een ander wel of niet gevaccineerd is, toch? Waarom zou je dan toch mensen wereldwijd daartoe gaan dwingen?
Dat is niet vanwege een virus en dat hebben de demonstranten daar heel goed door!

Ongevaccineerden in Canada mogen al een tijdje geen gebruik meer maken van treinen of vliegtuigen, ook zijn hen extra belastingen opgelegd.
Dit terwijl allang bekend is dat ongevaccineerden geen "groter gevaar" zijn dan gevaccineerden. (Ik ben erop tegen mensen überhaupt als gevaar te zien!) Dit soort pesterijen en tweedeling van de maatschappij moet stoppen!

Opvallend genoeg had Trudeau wel alle begrip voor de BLM demonstranten, die nadat een zwarte crimineel in de VS bij een arrestatie stierf, in tal van steden een spoor van vernielingen achterlieten zoals geweld, brandstichtingen en plunderingen. Maar mensen die het recht op hun lichamelijke integriteit belangrijk vinden, die kunnen niet op hem rekenen... (dit geldt in ons eigen land trouwens ook al en dat zal nog erger worden, vrees ik)
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door trucker10 »

De veldslag om Ottawa is gestreden, andere veldslagen zijn in de maak o.a. Quebec.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Gebruikersavatar
Leeuw
Beroepschauffeur
Berichten: 69
Lid geworden op: 09 aug 2019, 22:39

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door Leeuw »

Het begint helaas wel op een veldslag te lijken,de overheid en premier Trudeau lijken doelbewust op escalatie aan te sturen en dat zou natuurlijk hun stelling dat dit gewelddadige rechts-extremen eindelijk eens onderbouwen. Tot nu toe hebben de demonstranten zich immers netjes gedragen!

Op diverse kanalen zijn tal van opnames te vinden van bruut politiegeweld, zoals: bron Niemands Knegt . Op dit kanaal staan trouwens veel meer dergelijke opnames, ook al beweert de politie van Ottawa dat hen niets bekend is van gewonden: bron Ottawa Police

Daarnaast heeft Ottawa zichzelf het recht gegeven om de honden van chauffeurs die langer dan 8 dagen door de overheid worden vastgezet, te euthaniseren: bron Keean Bexte Een huisdier afpakken en euthaniseren, hoeveel lager kan een overheid nog zinken?

In Ottawa lijken de mensen nog niet van plan om op te geven, ondanks het feit dat nu de politiechef hen allen dreigt met financiele sancties en strafrechterlijke vervolging: bron Disclose TV

Het is mooi dat er nu ook mensen in Calcary en Quebec opstaan, maar ik houd mijn hart vast voor wat er gaat komen... Alles lijkt erop te zijn gericht om de demonstranten zowel figuurlijk als ook letterlijk te breken. Het is alles of niets voor het WEF en deze lieden gaan over lijken...

Geloven we nog steeds in de vrijheid en de vrije keuze, wanneer het gaat om vaccinatie? Of staat dit toekomstbeeld voor onze deur: Vrije keuze van Jan Bonte? Zeer lezenswaardig in mijn ogen!
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door trucker10 »

Geen enkele van de Westerse leiders, samen ook allen WEF aanhangers veroordeeld het geweld dat ze tegen de staatsburgers van Canada aan het toebrengen zijn. Bankrekeningen bevriezen van mensen die een donatie hebben gedaan omdat ze voeling hadden met het vrijheidskonvooi. Niet voor niets heeft Trudeau 40% aandelen in de pharma,
De tegenspraak, vergelijking van Elon Musk was van korte duur, maar genoeg opgemerkt om het een verder leven te laten leiden, Kim Yong Un klopt zich ook op de borst en zegt " ik ben nog belange zo slecht niet voor mijn volk "
Dat de Europese regeringen aan een plan voor het Eid werken, hebben we al langer door dan vandaag, als wij bij de dokter gaan, krijgen we niks meer op papier, medicatie lezen ze gewoon in via je identiteitskaart, ziekte briefje voor de mutualiteit idem. In mijn geval weten ze dat ik nog geen covid vaccin heb gekregen, niet bij de dokter ben geweest in de laatste jaren, enkel vorig jaar twee tandartsbezoekjes.
Twee wekengeleden bij de politierechtbank, halen ze veroordelingen snelheidsovertredingen uit 2001 en 2007 boven, van verjaren na X aantal jaar is ook al geen spreken meer.
Alles zal ook uitgebreid worden naar het klimaat, we zullen sociale credit point opsparen om op reis te mogen gaan, rij je met een vervuilende wagen > niet elektrisch zullen je credits minder zijn en blijf je maar thuis, dat zij met privé jets de Europese luchthavens afdweilen is voor het goede doel.
Het gaat niet om de wereld gezondheid, het virus is een veredelde griep H1N1 geworden, maar we houden de angst bij de bevolking zeer hoog, van alle kanten komen gemanipuleerde cijfers boven water, wil men de mensen nog steeds laten geloven dat bij besmetting de dood om de hoek loert.
De dochter die wel 2 prikken en een booster heeft gekregen is sinds woensdag positief op Sars Cov-2 ' zelf test, het is 5 wekengeleden begonnen met de jongste zoon, dan Yaren en de vrouw, ik heb zeer licht + getest > streepje is amper te zien, heb 1 dag stramme spieren gevoeld, geen PCR test laten doen, gewoon verder gewerkt, niemand in mijn omgeving heb ik weten uitvallen.
We hadden afgelopen week een reportage over kinderen die het moeilijk hadden met hun geestelijke gezondheid, voor hun is het jaren wachten op bijstand, voor PCR testen worden miljoenen uitgegeven, voor bijstand worden ze op een wachtlijst gezet. Ik zag berekeningen van de oppositie aan het adres van de huidige ministers dat per covid dode het aan België 1.130.000,00 gekost heeft. We hebben een achterstaand aan sociale woningen, hadden ze dat geld daaraan gespendeerd had met een flink pak werkgelegenheid en sociale woningen.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Gebruikersavatar
Leeuw
Beroepschauffeur
Berichten: 69
Lid geworden op: 09 aug 2019, 22:39

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door Leeuw »

De covid-pandemie schijnt Nederland zo'n 82 miljard euro te kosten, dat is 82.000 miljoen.

Eerlijk is eerlijk, in het begin was veel onduidelijk en dat men probeert levens te redden is meer dan logisch. Maar het duurde niet zo heel lang voordat duidelijk werd, dat de gevaren van covid overschat werden maan deze signalen systematisch onderdrukt en de experts die dit meldden (en hun stellingen onderbouwden!) simpelweg als "wappies" weggezet. Maar wat hadden ze gelijk!...

Van een OMT waarvan tal van leden directe en indirecte belangen hebben in de pharma-industrie kun je misschien niet altijd de meest neutrale adviezen verwachten. Datzelfde geld voor de media, die veelal kritiekloos het officiële verhaal volgde en tegengeluiden massaal negeerde.
Samen betalen we een hoge prijs voor dit alles en om het een beetje in perspectief te zien:

De subsidie op duurzame energie wordt voor 2022 op 3 miljard berekend en naar de energie-infrastructuur gaat in 2022 1,4 miljard.
Op het gebied van veiligheid is tegen "ondermijning" is 400 miljoen beschikbaar.
En voor één van de grote problemen van onze tijd, het tekort aan woningen is 10 jaar lang jaarlijks 100 miljoen beschikbaar.
Het moge duidelijk zijn waar de prioriteiten van onze bestuurders liggen...
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Truckers for Freedom in Canada

Bericht door trucker10 »

Als we alles bij elkaar leggen, is in elk land de sociale huisvestiging enorm achter gebleven, onze lonen zijn minder snel gestegen tegenover de hogere energie prijzen, voedsel allerhande " groene " taksen. Dat alles beschreven staat in het WEF handboek? Wat we wel beginnen te merken is dat EID dat er gaat komen, totale controle over ons doen en laten > pasjesmaatschappij.
Ik heb afgelopen week ff tot Luxemburg geweest met de vrachtwagen, vergeet ik daar het land in te voeren, was ook maar amper over de grens en terug, ik kan zelf mijn bestuurderskaart uitlezen en op bepaalde ogenblikken registreert de tacho GEO gegevens waar je bent, gelukkig heeft de tacho niet gezien dat ik even 30 km de grens ben over geweest.
Schermafbeelding 2022-02-26 103509.jpg
Tegen 1 maart komt het 'Freedom Convoy' USA aan in Washington, met 200 vertrekken en onder de baan vertienvoudigen. Biden is denk al aan het bidden, ook in andere Europese steden gaan de protesten verder Italië deze week gezien, maar onze MSM probeert in alle talen erover te zwijgen, denk dat er ook veel geld aan subsidies zouden verdwijnen als ze zich kritisch tegenover de WEF elite zouden opstellen, Klaus wil zen vierde rijk en velen denken erbij te horen, tot ze zullen beseffen dat ook de meest zorgzame herder zijn schaapjes op de slachtbank gaat afleveren.

Ik heb van mijn ouders en grootouders de oorlogsverhalen gehoord, onze generatie vanaf 1950 tot heden hebben een vrij goede levenswijze gehad, ik twijfel of onze kinderen en kleinkinderen dezelfde levenswijze zullen hebben. Ook voor ons als we op rust ( pensioen ) kunnen, gaan we nog eens op reis kunnen, wat als de energie prijzen zo blijven stijgen, de meeste kosten zijn taksen die onze regeringsleiders pakken, met daarbovenop nog eens de BTW.
Waarom zijn er miljoenen aan spuitjes besteld voor een virus dat bijna door iedereen verdragen word? Hier zijn er 4 van de 5 getest en positief bevonden, ik heb me niet laten testen, zelf test was licht positief, 2 dagen een gevoel van vermoeidheid gehad, geen enkel ander in mijn omgeving weten uitvallen, de dochter die alle 3 de spuitjes heeft gehad is 2 dagen op haar kamer gebleven, onregelmatig menstrueren niet tegenstaande ze de pil pakt.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Plaats reactie

Terug naar “Al het nieuws met betrekking van het Corona virus”