Leeuw

Korte beschrijving van wie je bent , wat je doet als werk , hobby , ...........

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leeuw
Beroepschauffeur
Berichten: 69
Lid geworden op: 09 aug 2019, 22:39

Leeuw

Bericht door Leeuw »

Hallo allemaal.
Ook maar even voorstellen: Leeuw, luister soms naar de naam Bart en menigeen hier zal mij al kennen van het Chauffeursforum.

Uit de beste fabriek ooit gerold in 1973, getrouwd en heb een zoon. Mijn grootste hobby is treinen in alle soorten en maten, daarnaast ook nog een beetje modelbouw, vliegtuigen en fotograferen.

Om de hobby's en het dagelijks voer te bekostigen moet er natuurlijk soms ook gewerkt worden: Na de Mavo ben ik de tweejaarlijkse chauffeursopleiding van Stichting Vakopleiding Wegvervoer gaan doen, wat elke week 4 dagen werken en 1 dag school betekende. Na mijn examen ben ik eerst blijven hangen op mijn laatste stageplek, Grobben in Almelo en na wat invalwerk links en rechts, vervolgens zo'n 14 jaar bij Heisterkamp rondgelopen.

Na een uitstapje naar fabriekswerk en een voltooide opleiding tot financieel administratief medewerker, heb ik een half jaar kantoorwerk gedaan en ben ik via-via toch letterlijk weer op straat beland.
Na een jaar bij een werkgever in Enschede, rijd ik inmiddels alweer bijna 4 jaar met zo'n rode MAN van Bolletje rond.
Gebruikersavatar
steenhaas1
Admin
Berichten: 1734
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34

Re: Leeuw

Bericht door steenhaas1 »

Welkom Bart, is Leeuw eigenlijk afkomstig van het embleem van je truck
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
Gebruikersavatar
Marcel1970
Oldtimer
Berichten: 2915
Lid geworden op: 20 jun 2019, 11:36

Re: Leeuw

Bericht door Marcel1970 »

Welkom hier Leeuw treinen vind ook interessant vooral de NS serie 2200/2300 en 2400/2500 en van die laatste de 2530
Eigenlijk zet ik alles wat met transport te maken heeft op de foto.
Mijn gezondheid laat me de laatste tijd flink in de steek dus zit ik regelmatig hier op het forum.
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Leeuw

Bericht door cortrans »

Kijk..... En daar hebben we Bart eindelijk dan toch...... :D :D
Welkom op ons forum Bart, en hopelijk doe je hier ook mee met je goede discussies.
Zoals je in mijn onderschrift lezen kunt, hoef je niet meer uit te kijken naar een Mercedes van de HEMA, die heb ik ingeruild voor een grijze Peugeot Boxer autoambulance met aanhanger van de Van Mossel Automotive Groep.
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Pierre
Chauffeur
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jul 2019, 16:46

Re: Leeuw

Bericht door Pierre »

Welkom Leeuw!
Gebruikersavatar
Leeuw
Beroepschauffeur
Berichten: 69
Lid geworden op: 09 aug 2019, 22:39

Re: Leeuw

Bericht door Leeuw »

Dank jullie wel!
steenhaas1 schreef: 10 aug 2019, 12:05 Welkom Bart, is Leeuw eigenlijk afkomstig van het embleem van je truck
Nee, van het favoriete pluchedier van mijn zoontje. Dit omdat mijn eigen voornaam bij het CF al bezet was toen ik me daar aanmeldde.
Dat ik nu MAN rijd is eigenlijk een leuk toeval :)
Gebruikersavatar
Leeuw
Beroepschauffeur
Berichten: 69
Lid geworden op: 09 aug 2019, 22:39

Re: Leeuw

Bericht door Leeuw »

Marcel1970 schreef: 10 aug 2019, 16:47 Welkom hier Leeuw treinen vind ook interessant vooral de NS serie 2200/2300 en 2400/2500 en van die laatste de 2530
Eigenlijk zet ik alles wat met transport te maken heeft op de foto.
Mijn gezondheid laat me de laatste tijd flink in de steek dus zit ik regelmatig hier op het forum.
Voor die NS-diesels kun je het best bij de VSM terecht, die hebben er nog een paar lopen. Vroeger (...) toen ik nog op de Mavo zat, ging in in de pauze weleens naar het station in Vroomshoop, waar rond die tijd wel eens de olietreinen uit Schoonebeek doorkwamen. Met de 2200/2300'en ervoor was dat best indrukwekkend. Later kwamen er een paar 6400'en voor, maar die maakten helaas niet zoveel lawaai.
Hoop verder dat het met je gezondheid snel weer de goede kant opgaat!
Plaats reactie

Terug naar “Wie is wie?”