Aanrijding tussen bestelwagen en vrachtwagen zorgt voor fileleed op E17

zoals de titel het zegt "ongevallen en ongelukken" algemeen, waarbij geen doden gevallen zijn. Deze "ongevallen" staan in een apart topic.

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BJC
Beroepschauffeur
Berichten: 346
Lid geworden op: 24 jan 2021, 17:08
Locatie: Temse

Aanrijding tussen bestelwagen en vrachtwagen zorgt voor fileleed op E17

Bericht door BJC »

Aanrijding tussen bestelwagen en vrachtwagen zorgt voor fileleed op E17
KRUIBEKE/HAASDONKOp de autosnelweg E17 richting Antwerpen was het maandagochtend aanschuiven door een ongeval tussen een vrachtwagen en een bestelwagen in volle ochtendspits. Er vielen geen gewonden, maar de file reikte tot voorbij Haasdonk.

Kristof Pieters 29-03-21, 09:36 Laatste update: 11:55

Het ongeval gebeurde net voor de afrit Kruibeke. Een vrachtwagenchauffeur had de file te laat opgemerkt en maakte een bruusk uitwijkmanoeuvre. De bestuurder van een bestelwagen werd aangetikt en botste tegen de vangrail. Het voertuig kwam dwars over de rijbaan tot stilstand.

https://www.hln.be/kruibeke/aanrijding- ... ~accfa572/
JC
Gebruikersavatar
BJC
Beroepschauffeur
Berichten: 346
Lid geworden op: 24 jan 2021, 17:08
Locatie: Temse

Re: Aanrijding tussen bestelwagen en vrachtwagen zorgt voor fileleed op E17

Bericht door BJC »

Heel toevallig had ik niets te maken met dit ongeval maar had er wel de gevolgen van.
Ik wist helemaal niet dat er een ongeval gebeurt was en ik moest de ring van Antwerpen op voor een levering in Wijnegem.
Staat daar een file voor onze poort en dat zag er niet gezond uit.
Met een halve dag verlof was ik super gestresseerd :mrgreen: Eigenlijk niet maar dat zet een beetje spanning in het verhaal ;)
Dankzij mijn boordcamera is er een filmpje in elkaar geknutseld omdat ik eindelijk eens weet heb of mijn alternatieven iets opgebracht hebben.
Zolang men maar kan rijden is altijd minder erg dan in de file te zitten koekeloeren :lol:

https://youtu.be/RIKCm8nch-w
JC
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Aanrijding tussen bestelwagen en vrachtwagen zorgt voor fileleed op E17

Bericht door trucker10 »

Was je dan niet beter vanaf Burcht naar de N70 gereden en zo via linkeroever naar de KT? We hebben bestelbusjes die achterom naar de Blancefloerlaan rijden, daar duiken ze dan de konijnenpijn in. Die groene was al eens de snelweg overgereden want nu komt hij uit de richting van Melsele.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Gebruikersavatar
BJC
Beroepschauffeur
Berichten: 346
Lid geworden op: 24 jan 2021, 17:08
Locatie: Temse

Re: Aanrijding tussen bestelwagen en vrachtwagen zorgt voor fileleed op E17

Bericht door BJC »

trucker10 schreef: 29 mar 2021, 21:54 Was je dan niet beter vanaf Burcht naar de N70 gereden en zo via linkeroever naar de KT? We hebben bestelbusjes die achterom naar de Blancefloerlaan rijden, daar duiken ze dan de konijnenpijn in. Die groene was al eens de snelweg overgereden want nu komt hij uit de richting van Melsele.
Idd, ik had via Burcht door Zwijndrecht kunnen rijden om via de Blanchefloer de ring te nemen, maar dan had ik niet geweten of ik tijd gewonnen had :)
Nu ben ik achterom gereden via Burcht en de E17 genomen richting Gent om daar richting Antwerpen te gaan.
Ik heb mij zelf niet gehaast, had twee ritjes te doen :mrgreen:
Die groene komt uit Melsele kant Kruibeke en ik ook, no way dat hij op en af is gereden ;)
Er was ook een vrachtwagen van TTC toen ik buiten kwam gereden vanop den hof, en ik vermoed dat het dezelfde is die je kan zien als ik de bocht neem over de E17.
Het verkeer zat echt vast, een file vanaf Haasdonk in zeer korte tijd, en vanuit Kruibeke was er ook al file.
Ik die dacht dat de schoolvakantie een rustige week zou geven was direct nuchter, niet dus :)
JC
Gebruikersavatar
steenhaas1
Admin
Berichten: 1734
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34

Re: Aanrijding tussen bestelwagen en vrachtwagen zorgt voor fileleed op E17

Bericht door steenhaas1 »

Als ik dat zo zie ben je blij dat je een Daf hebt Daniël, zie alleen reno TTC's verder.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Aanrijding tussen bestelwagen en vrachtwagen zorgt voor fileleed op E17

Bericht door trucker10 »

Het over grote deel is Renault, bij Waastrans is het de oudere Scania's en 3 Dafjes, LIS heeft nog 2 Mercedes Atego's de rest allemaal Reno. Mercedes trekkers zijn er 2 of 3, rest Reno T en de oude Waastrans Magnum.
Bij Waastrans hebben we ook 2 Daf Xf trekkers.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Plaats reactie

Terug naar “Ongevallen en ongelukken”