Zwaar verkeersongeval op E17: bestuurder zwaargewond, drie rijstroken versperd

zoals de titel het zegt "ongevallen en ongelukken" algemeen, waarbij geen doden gevallen zijn. Deze "ongevallen" staan in een apart topic.

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BJC
Beroepschauffeur
Berichten: 346
Lid geworden op: 24 jan 2021, 17:08
Locatie: Temse

Zwaar verkeersongeval op E17: bestuurder zwaargewond, drie rijstroken versperd

Bericht door BJC »

Het is ongelooflijk maar waar, de man is zwaar gewond, terwijl iedereen zei, met zo een knal moet die op slag overleden geweest zijn.
Misschien dat zijn veiligheids gordel hem gered heeft, hij had hem mogelijks niet aan.

Op de E17 richting Antwerpen is deze namiddag een zwaar verkeersongeval gebeurd. De bestuurder van een Roemeense bestelwagen merkte de file ter hoogte van Kruibeke te laat op en knalde met een hoge snelheid op zijn voorligger, een Bulgaarse truck. De kans is groot dat de chauffeur geen veiligheidsgordel droeg, want door de klap werd hij uit zijn voertuig geslingerd. De man raakte zwaargewond.

https://www.tvoost.be/nieuws/zwaar-verk ... erd-113968
JC
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Zwaar verkeersongeval op E17: bestuurder zwaargewond, drie rijstroken versperd

Bericht door cortrans »

Zo dan..... Die heeft zijn engeltjes voor de rest van zijn leven wel verbruikt, gok ik maar zo.....
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
BJC
Beroepschauffeur
Berichten: 346
Lid geworden op: 24 jan 2021, 17:08
Locatie: Temse

Re: Zwaar verkeersongeval op E17: bestuurder zwaargewond, drie rijstroken versperd

Bericht door BJC »

Tja, file niet gezien, ik heb er een ander idee over.
Niet gezien ??? Waarschijnlijk snel willen wisselen van vak maar niet kunnen door een andere die hem in de weg stond.
De zon was achter hem, dus, niet verblind

Vandaag Was het rustig op de baan, maar ik ben toch even dik verschoten onderweg.

Ik reed richting Maastricht net na de verkeerswisselaar Lummen waar je op de E 314 samenkomt.
Er is daar een bajonet die je moet nemen, zie ik in mijn rechter spiegel een halve gare aangereden met het idee nog gauw voor mij in te sluiten, Hij was al aan mijn achterste toen ik het in de gaten kreeg maar moest hem de weg sluiten door de bajonet. Er is daar geen pechstrook en naast mij kon ik niet van rijvak veranderen door aankomende voertuigen.
Ik dacht echt dat hij ertussen zou gezeten hebben.
Zo zie je maar, roekeloos rijgedrag dan betaal je soms het gelag.

Afbeelding

Ik heb toch een tijdje met een bonzend hartje gereden.
JC
Plaats reactie

Terug naar “Ongevallen en ongelukken”