Fileleed in Antwerpen door ongeval, karma,

zoals de titel het zegt "ongevallen en ongelukken" algemeen, waarbij geen doden gevallen zijn. Deze "ongevallen" staan in een apart topic.

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BJC
Beroepschauffeur
Berichten: 346
Lid geworden op: 24 jan 2021, 17:08
Locatie: Temse

Fileleed in Antwerpen door ongeval, karma,

Bericht door BJC »

Fileleed in de antwerpse kennedytunnel, kop staart aanrijding maar geen vrachtwagens.
Associaal gedrag bestuurders, een beetje karma of beter gezegd, darma en het ongevalletje die voor 1:30 h. vertraging zorgde.

https://youtu.be/6QJi2HNDcOY
JC
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Fileleed in Antwerpen door ongeval, karma,

Bericht door cortrans »

Ik blijf altijd kalm in een file, het heeft ook voordelen hoor.
Zo kun je nooit een bekeuring krijgen voor bijvoorbeeld te hard rijden, en gaan je uren gewoon door... :lol:
En kom niet niet leeg, morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.... :D
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
BJC
Beroepschauffeur
Berichten: 346
Lid geworden op: 24 jan 2021, 17:08
Locatie: Temse

Re: Fileleed in Antwerpen door ongeval, karma,

Bericht door BJC »

cortrans schreef: 06 feb 2021, 10:31 Ik blijf altijd kalm in een file, het heeft ook voordelen hoor.
Zo kun je nooit een bekeuring krijgen voor bijvoorbeeld te hard rijden, en gaan je uren gewoon door... :lol:
En kom niet niet leeg, morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.... :D
Ik blijf ook kalm in de file, je kan er toch niets aan veranderen, maar ik was doodmoe toen ik binnenkwam, je moet alert blijven en gaatjes dichten voor die asocialen die ertussen moeten kruipen om toch maar een seconde te winnen, zoals die bestelwagen en Porche en nog veel meer.
Verder laat ik gerust iemand ertussen als die effectief naar mijn mening zich vergist heeft, overkomt mij ook eens, of waar invoegen de meeste kans op ritsen is.
Iedereen moet erbij winnen, en we gaan allemaal graag vooruit.
Maar voor asocialen heb ik geen compassie.
JC
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Fileleed in Antwerpen door ongeval, karma,

Bericht door cortrans »

Klopt, en juist die asocialen winnen het meeste terrein, omdat ze zien dat er toch nog altijd mensen zijn die je voor laten (al dan niet gedwongen).
In Frankrijk (met name rond Parijs) stoorde ik mij met name aan al die asocialen die altijd weer over de verdrijving vakken kwamen als er een file stond, en dan altijd er tussen gelaten worden door andere weggebruikers....
En wij maar achter aansluiten......
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
steenhaas1
Admin
Berichten: 1734
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34

Re: Fileleed in Antwerpen door ongeval, karma,

Bericht door steenhaas1 »

En als rijstrook minder komt zijn er ook weer genoeg die te vroeg ritsen, en daarna anderen ook weer laten ritsen.
Wanneer er goed geritst wordt komt er één auto tussen jou en je voorganger, maar in het geval als hierboven zitten er zomaar 5 auto's tussen jou en de auto waarvan je de achterkant zag voor het ritsen.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
Gebruikersavatar
BJC
Beroepschauffeur
Berichten: 346
Lid geworden op: 24 jan 2021, 17:08
Locatie: Temse

Re: Fileleed in Antwerpen door ongeval, karma,

Bericht door BJC »

Dit is schering en inslag, altijd van die lomperikken en altijd voor mij, met de gsm bezig hé.
Ook veel vrachtwagens voegen veel te vroeg is, en als een vrachtwagen invoegt mag je zeker zijn dat er tien wagen die voorbijrijden en verder invoegen.
Leuk is anders, maar je, veel lomperikken op de weg.
JC
Plaats reactie

Terug naar “Ongevallen en ongelukken”