Van Mossel Automotive Groep, Waalwijk

Vertel hier bij welk bedrijf U werkt, en alles over het bedrijf zelf

Moderator: trucker10

Plaats reactie
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Van Mossel Automotive Groep, Waalwijk

Bericht door cortrans »

Na o.a. meer dan 10 jaar bij de HEMA als combi chauffeur werkzaam geweest te zijn, ben ik tegenwoordig chauffeur bij de Van Mossel Automotive Groep.

Sinds 24 april 2019 ben ik werkzaam als chauffeur op een B-E- combi, een zogenoemde 2 lader, en rij op een Peugeot Boxer motorwagen met aanhanger door hoofdzakelijk Nederland rond om auto's bij klanten te halen/brengen en vervoer van auto's tussen de eigen 120 dealers in Nederland, België en Duitsland.
de Van Mossel Automotive Groep is één van de grootste dealers die er zijn, en vertegenwoordigen bijna alle merken auto's zoals: Mercedes, Smart, Jaquar, Land Rover, Peugeot, Fiat, Fiat bedrijfswagens, Abarth, Citroën, DS, Alfa Romeo, Ford, Nissan, Infiniti, Renault, Dacia, Hyundai, Seat, Slôda, Kia en Audi, Jeep, VW en VW bedrijfswagens
Verder hebben ze nog enkele lease bedrijven zoals Van Mossel Autolease, Van Mossel Private Lease, Van Mossel Shortlease en Rent, J&T Autolease en Directlease, en Westlase.
Ook zijn ze eigenaar van enkele Mega Occasions Centrums in Tilburg, Utrecht , Oldenzaal en Goes (binnenkort).
En zijn er in Nederland en België diverse eigen schade afdelingen te vinden, die ook weer hun eigen vervoer hebben.
Ze doen zo veel mogelijk met eigen vervoer, dus hebben ze 11 combi's (9 laders) en meerdere 2 en 3 laders rijden.
De basiskleur is van de voertuigen is grijs met strepen.
De transport afdeling heeft gele strepen, de schade afdeling heeft groene strepen, en de klein schadeherstel afdeling heeft rode strepen.
Samen met bijna 2500 collega's werken we aan een gezond bedrijf.
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
steenhaas1
Admin
Berichten: 1734
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34

Re: Van Mossel Automotive Groep, Waalwijk

Bericht door steenhaas1 »

ook al TV reklame van je werkgever Cor. ;-)
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Van Mossel Automotive Groep, Waalwijk

Bericht door cortrans »

Klopt, ik heb het filmpje ook al gezien, ze bestaan dit jaar 70 jaar dus in November een giga feest
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Plaats reactie

Terug naar “Mijn werkgever”