Vrachtwagenchauffeur veroorzaakt 'tsunami' in ondergelopen straat: tien voertuigen beschadigd

Plaats in dit topic alleen nieuws dat transport gerelateerd is

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel1970
Oldtimer
Berichten: 2915
Lid geworden op: 20 jun 2019, 11:36

Vrachtwagenchauffeur veroorzaakt 'tsunami' in ondergelopen straat: tien voertuigen beschadigd

Bericht door Marcel1970 »

Vrachtwagenchauffeur veroorzaakt 'tsunami' in ondergelopen straat: tien voertuigen beschadigd

Op donderdag 15 juli stond een groot gedeelte van het Duitse Gerolstein onder water. Zo ook de Brunnenstrasse. Bij daglicht is een vrachtwagenchauffeur door de ondergelopen straat in de richting van Pelm gereden.

https://www.transport-online.nl/site/12 ... digd-foto/
Bron transportonline
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Vrachtwagenchauffeur veroorzaakt 'tsunami' in ondergelopen straat: tien voertuigen beschadigd

Bericht door cortrans »

Pffff wat een idioot zeg……. Maar wel hart voor de zaak, de chef zei nog, opschieten ze zitten er op te wachten
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
steenhaas1
Admin
Berichten: 1734
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34

Re: Vrachtwagenchauffeur veroorzaakt 'tsunami' in ondergelopen straat: tien voertuigen beschadigd

Bericht door steenhaas1 »

Nee, hij moest op z’n rij uren letten!
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
Gebruikersavatar
ELZEN106
Beroepschauffeur
Berichten: 380
Lid geworden op: 29 jun 2019, 20:03

Re: Vrachtwagenchauffeur veroorzaakt 'tsunami' in ondergelopen straat: tien voertuigen beschadigd

Bericht door ELZEN106 »

Die auto's kon je toch al als verloren beschouwen en aan het zien stonden er al meerdere tegen het gebouw aan.
Het is niet goed te praten wat hij deed maar het merendeel van de schade was er al.
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Vrachtwagenchauffeur veroorzaakt 'tsunami' in ondergelopen straat: tien voertuigen beschadigd

Bericht door cortrans »

oke Harrie, daar heb je een punt.
Maar wat voor paardel*l ben je als je met je truck door zo'n diepe water massa rijdt waar je niet eens kan zien waar je rijdt, het water kant tot bijna zijn voorruit, we praten dus over meer dan een meter water hoogte he.
Tuurlijk kan je een situatie soms ook wel overschatten, maar dit is toch wel heel erg over het randje hoor......
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Vrachtwagenchauffeur veroorzaakt 'tsunami' in ondergelopen straat: tien voertuigen beschadigd

Bericht door trucker10 »

Ik stond donderdag ook voor een plaats waar het water ook 50 a 60 cm hoog stond, ik bel met onze opdrachtgever, die op zijn beurt met de opdrachtgever belt. Wat later krijg ik telefoon, "ja Daniel blijkbaar zijn er toch vrachtwagens die daar gaan leveren zijn" , ja goed maar er staan nadarhekken en een C3 bord, het zou een beetje lullig zijn als ik straks Marl " Waastrans " moet bellen dat ik in een openstaande rioolput ben gereden en een C3 bord heb genegeerd. Wat doen ze ze sturen me de vrijdag terug langs daar, situatie nog erger geworden, mag het nu maandag terug eens proberen. Als toemaatje krijg je dan vrijdagavond te horen dat dit wel een kostelijk transportje gaat worden. Telefoontje van de firma die de goederen moet ontvangen had natuurlijk ook even kunnen bellen en de situatie ter plaatse mededelen, maar .........
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Vrachtwagenchauffeur veroorzaakt 'tsunami' in ondergelopen straat: tien voertuigen beschadigd

Bericht door cortrans »

Kunnen ze daar niet even in een glazen bol kijken? :lol: :lol:
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Plaats reactie

Terug naar “Transportnieuws buiten de BeNeLux”