Turks transportbedrijf dwingt chauffeur om met illegaal transport te rijden ondanks politieverbod

Plaats in dit topic alleen nieuws dat transport gerelateerd is

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel1970
Oldtimer
Berichten: 2915
Lid geworden op: 20 jun 2019, 11:36

Turks transportbedrijf dwingt chauffeur om met illegaal transport te rijden ondanks politieverbod

Bericht door Marcel1970 »

Turks transportbedrijf dwingt chauffeur om met illegaal transport te rijden ondanks politieverbod

Dinsdag 13 januari controleerde de Duitse politie op de A61 bij Westhofen een trekker met oplegger. De combinatie viel op omdat de oplegger helemaal naar rechts helde tijdens het rijden.

https://www.transport-online.nl/site/12 ... bod-fotos/
Bron transportonline
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Turks transportbedrijf dwingt chauffeur om met illegaal transport te rijden ondanks politieverbod

Bericht door cortrans »

Als chauffeur zit je altijd tussen 2 vuren.....
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Turks transportbedrijf dwingt chauffeur om met illegaal transport te rijden ondanks politieverbod

Bericht door trucker10 »

Gisteren nog aan den lijve ondervonden. Klant had een retour staan, normaal krijgen we daarvoor een bon met het product -1 op.
Ik leg dat uit aan de persoon die de goederen receptioneren, die haalt er zijn verantwoordelijke bij en print een bon uit waaruit ik kan opmaken dat er via mail contact is opgenomen en deze mocht geretourneerd worden. Kom ik bij de opdrachtgever en ga dit melden > en je weet dat je dat niet mag en we hebben het nog niet ingebracht in ons systeem. Tja kijk leg dan aan de klant uit dat de chauffeur deze enkel mag opladen als jullie daarvoor de opdracht geven. Jullie geven via mail aan dat hij mag terug komen en ik zou hem daar dan moeten weiger, ik wil daar nog een paar jaar terug gaan in vrede.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Turks transportbedrijf dwingt chauffeur om met illegaal transport te rijden ondanks politieverbod

Bericht door cortrans »

Dat bedoel ik dus.... De chauffeur staat er weer tussen, en doet het óf voor de klant niet goed, óf voor de opdrachtgever niet goed....
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Plaats reactie

Terug naar “Transportnieuws buiten de BeNeLux”