Politie haalt onveilige trailer van de weg

Plaats in dit topic alleen nieuws dat transport gerelateerd is

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel1970
Oldtimer
Berichten: 2915
Lid geworden op: 20 jun 2019, 11:36

Politie haalt onveilige trailer van de weg

Bericht door Marcel1970 »

Politie haalt onveilige trailer van de weg

Donderdagmiddag meldden verschillende weggebruikers aan de Duitse wegpolitie dat een oplegger extreem hellend over de A6 reed richting Mannheim.

https://www.transport-online.nl/site/12 ... weg-fotos/
Bron transportonline
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Politie haalt onveilige trailer van de weg

Bericht door trucker10 »

Zijn dit eigen rijders, die denken dat ze geld gaan verdienen met afgedankt materiaal die verkeersonveilig is?
Was dit een trailer van een bedrijf? Dan is dit bedrijf al aan het verzuipen wegens gebrekkig materiaal.

Afgelopen week zag ik op de locatie waar ik geladen wordt ook een aftandse trailer van een firma, de trekker was een onderaannemer en deze zei
" tja je krijgt er den oudsten brol mee om hier de stijgers te komen laden, nu ja niet voor niets dat ze bijna wekelijks aan de kant staan voor een controle langs de weg "

Ik kan best begrijpen dat er voor bepaalde goederen en nadien bouwwerven geen nieuw materiaal wordt meegegeven, maar als je al moet selecteren waar je de ogen van de spamriemen moet gaan ankeren, omdat er her en der schade is, dan denk ik eerder is het pompen om niet te verzuipen of liggen jullie prijzen niet te laag om toch maar 0,05 cent winst te hebben.

Als de foto van de trailer in het artikel komt dan is deze rijp voor de hoogovens.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Plaats reactie

Terug naar “Transportnieuws buiten de BeNeLux”