Cursussen, code 95, en beroepsmatige theorie-examens mogen weer vanaf 16 maart

Plaats in dit topic alleen nieuws met betrekking tot nieuws uit de BeNeLux

Moderator: trucker10

Plaats reactie
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4448
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Cursussen, code 95, en beroepsmatige theorie-examens mogen weer vanaf 16 maart

Bericht door cortrans »

Cursussen, code 95, en beroepsmatige theorie-examens mogen weer vanaf 16 maart
09-03-2021 | auteur Redactie


RIJSWIJK - In lijn met het besluit van het kabinet om de coronamaatregelen iets aan te passen, gaan vanaf dinsdag 16 maart de theorie-examens voor het beroepsvervoer en cursussen ‘Alcohol’ en ‘Verantwoord rijgedrag’ weer door bij het CBR.
Ook kunnen beroepschauffeurs vanaf 16 maart weer theoretische nascholing voor code 95 volgen.

Bij het inplannen van theorie-examens voor het beroepsvervoer zijn als eerste de kandidaten aan de beurt van wie het theorie-examen niet kon doorgaan tijdens de lockdown.

lees verder.........
https://www.transport-online.nl/site/12 ... -16-maart/
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4448
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Cursussen, code 95, en beroepsmatige theorie-examens mogen weer vanaf 16 maart

Bericht door cortrans »

Gelukkig, ik ben nu al bezig aan de 4 uur e-learning, en zaterdag 20 maart moet ik 3 uur praktijk les doen in Elshout......
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Cursussen, code 95, en beroepsmatige theorie-examens mogen weer vanaf 16 maart

Bericht door trucker10 »

Ik zaterdag 20/03/2021 les wegcode her volgen, omdat ze deze terug gewijzigd hebben, net zoals ik op 24/03/2021 een tweede keer op de weg ga rijden.
Beste meneer Lommers,

Vanaf 1 januari 2021 is het thema voor de nascholing “wegcode” inderdaad gewijzigd naar thema 2. Dit werd reeds in het begin van 2020 gecommuniceerd naar de opleidingscentra.
Indien u deze nascholing hebt gevolgd voor 1 januari 2021, dan heeft u deze nascholing nog gevolgd onder thema 3. In uw situatie telt de nascholing OCF-142/MPM001 dus mee als thema 3.

Met vriendelijke groeten,

Team vakbekwaamheid
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Gebruikersavatar
steenhaas1
Admin
Berichten: 1736
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34

Re: Cursussen, code 95, en beroepsmatige theorie-examens mogen weer vanaf 16 maart

Bericht door steenhaas1 »

Heb de CBR pagina met het nieuws maar naar onze code95 regelaar gestuurd, anders weet die het volgend jaar nog niet.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
Plaats reactie

Terug naar “Transportnieuws BeNeLux”