Beroepschauffeurs.com bestaat vandaag 5 jaar

Hier kunt u collega's feliciteren met hun verjaardag en/of andere blijde gebeurtenissen

Moderator: trucker10

Plaats reactie
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Beroepschauffeurs.com bestaat vandaag 5 jaar

Bericht door cortrans »

Het is vandaag precies 5 jaar geleden dat Daniël (trucker10) het hef in eigen handen nam en het forum opgericht heeft.
Na een moeilijke start (forums raken blijkbaar uit de gratie anno 2019) zijn we dit jaar overgestapt op een andere provider, wat in ieder geval een hele verbetering is.
Ik ben er trots op dat we toch een kleine groep trouwe lezers/gebruikers hebben die hier hun trouwe bijdrage blijven bijdragen, en dat ik al vanaf het begin als admin hier actief mag zijn.
Ik dank alle gebruikers maar ook de actieve mensen die achter de schermen dit mogelijk gemaakt hebben, zoals Daniël, Henk, en Ger
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
Marcel1970
Oldtimer
Berichten: 2915
Lid geworden op: 20 jun 2019, 11:36

Re: Beroepschauffeurs.com bestaat vandaag 5 jaar

Bericht door Marcel1970 »

Daniel, Cor, Ger, Henk gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal.
In het begin was ik alleen actief in het foto hoekje dat is toch iets wat ik het liefste doe maar ja toen werd bij mij Nefrotisch syndroom vastgesteld (het lekken van de nierfilters) en gimg het mijn gezondheid snel achteruit.
En daardoor is het forum voor mij persoonlijk een afleiding geworden voor mijn gezondheid perikelen .
tiny
Beroepschauffeur
Berichten: 183
Lid geworden op: 05 jul 2019, 20:01
Locatie: sprookjesbos

Re: Beroepschauffeurs.com bestaat vandaag 5 jaar

Bericht door tiny »

gefelisiteerd met deze mijlpaal...
en dat er nog vele jaren mogen volgen..
met deze toch informatieve forum..
ook de foto's van marcel1970 zijn een mooie bijdrage waarvan ik toch kan genieten...
de inzet om het forum draaiende te houden....

mensen ... dank je wel.....
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Beroepschauffeurs.com bestaat vandaag 5 jaar

Bericht door trucker10 »

De start was idd moeilijk, door de wispelturigheid van ..... en dan het akkefietje met destijds het opperhoofd van CF, maar we hebben ons niet laten doen, tenzij de internet aanvallen waar Henk tot op vandaag de oplossing voor heeft gevonden door het forum ergens anders te hosten.

Thanks aan allen.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
roadmanager
Admin
Berichten: 27
Lid geworden op: 11 jun 2019, 14:20

Re: Beroepschauffeurs.com bestaat vandaag 5 jaar

Bericht door roadmanager »

Nu nog alleen weer een update doen, ,maar van het weekend weinig tijd ivm logee's.
Plaats reactie

Terug naar “Felicitaties”