Klein ongevalletje in Antwaarpen centrum

Plaats in dit topic, al het nieuws (al dan niet transport gerelateerd) dat nogal opmerkelijk is

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BJC
Beroepschauffeur
Berichten: 346
Lid geworden op: 24 jan 2021, 17:08
Locatie: Temse

Klein ongevalletje in Antwaarpen centrum

Bericht door BJC »

Dit gebeurde al een tijdje geleden, en de chauffeur gaf uiteindelijk mee dat hij geiriteerd was om achter een vrachtwagen aan te rijden.
Dat was tenminste eerlijk :P
https://photos.app.goo.gl/vGwW1NxcpPpNJVee8

Toen ik mijn relaas deed op het werk zeiden ze dat ik in fout was, dat ik moest laten ritsen.
Ik denk dat er al geritst was en dat diene chauffeur de rits ging stuk maken :D
Komt erbij dat ritsen niet zegt wie eerst, al is degene op het vrij rijvak wel degene die voorrang heeft.
Het lukte ze met die drie wagens om daar een probleem te veroorzaken waardoor ik ze liet uitvechten wie voor ging, en dan komt diene BMW er zich ook nog eens tussen smijten.
Blikschade = leerschade
JC
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Klein ongevalletje in Antwaarpen centrum

Bericht door trucker10 »

Vele van de personenwagen rijders denken dat ritsen per lengte van de wagen is, had er vandaag eentje op de E17 die in Zwijnaarde beetje later dan mij besliste om naar de E40 richting Brussel te gaan, ik was terug al volop aan het optrekken toen hij plots naar rechts zwiepte, had wel een L achterop hangen.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Gebruikersavatar
BJC
Beroepschauffeur
Berichten: 346
Lid geworden op: 24 jan 2021, 17:08
Locatie: Temse

Re: Klein ongevalletje in Antwaarpen centrum

Bericht door BJC »

trucker10 schreef: 03 feb 2021, 21:22 Vele van de personenwagen rijders denken dat ritsen per lengte van de wagen is, had er vandaag eentje op de E17 die in Zwijnaarde beetje later dan mij besliste om naar de E40 richting Brussel te gaan, ik was terug al volop aan het optrekken toen hij plots naar rechts zwiepte, had wel een L achterop hangen.
Hahaha, heb nog een filmpje met een L van LOL :lol:
Als ze zo opgeleerd worden, dan krijg je brokken, zeker weten.
JC
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Klein ongevalletje in Antwaarpen centrum

Bericht door cortrans »

In Nederland hebben we elke woensdag avond een tv programma dat heet “de gevaarlijkste chauffeur”, nou er zit er nu weer 1 bij (een vrouw.......) die rijd elke week een auto plat....
En die heeft toch echt ooit een rijbewijs gehaald.... (alleen hoe????)
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Plaats reactie

Terug naar “Opmerkelijk nieuws”