Directeur NS: situatie in Eindhoven met verbijstering aangezien

Plaats in dit topic, al het nieuws (al dan niet transport gerelateerd) dat nogal opmerkelijk is

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel1970
Oldtimer
Berichten: 2915
Lid geworden op: 20 jun 2019, 11:36

Directeur NS: situatie in Eindhoven met verbijstering aangezien

Bericht door Marcel1970 »

Directeur NS: situatie in Eindhoven met verbijstering aangezien

De president-directeur van de Nederlandse Spoorwegen zegt de situatie van zondag in Eindhoven met verbijstering te hebben aangezien. Marjan Rintel noemt het "een afschuwelijke situatie".

https://www.transport-online.nl/site/12 ... aangezien/
Bron transportonline
Gebruikersavatar
Marcel1970
Oldtimer
Berichten: 2915
Lid geworden op: 20 jun 2019, 11:36

Re: Directeur NS: situatie in Eindhoven met verbijstering aangezien

Bericht door Marcel1970 »

Herstellen Centraal Station Eindhoven gaat weken duren

Het herstellen van de schade aan het Centraal Station in Eindhoven gaat tot twee maanden duren. Relschoppers hebben er zondag voor tonnen aan schade aangericht, De eerste herstelwerkzaamheden zijn wel al begonnen.

https://www.transport-online.nl/site/12 ... ken-duren/
Bron transportonline
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Directeur NS: situatie in Eindhoven met verbijstering aangezien

Bericht door cortrans »

Ongelooflijk dat het leger of de mariniers hier niet een keer ingezet worden om die relschoppers een gigantisch pak slaag te geven zeg.....
Van mij mag er met rubber kogels op deze raddraaiers geschoten worden.
dit kost de werkende gemeenschap weer miljoenen, en ook nu lees ik weer overal berichten dat "man" vanavond op diverse plaatsen wederom los wil gaan om tegen de regering en de avondklok te demonstreren (lees te rellen, want een echte demonstrant doet dit vreedzaam, en niet wat hier gebeurd....)

Ook ik ben van mening dat het (demoniserende) kabinet alleen maar achter de feiten aan loopt en steeds weer te laat diverse beslissingen neemt waardoor deze ellende veel te lang gaat duren.
Maar wat er nu gebeurd in Nederland kan echt niet door de beugel, en moet knetter hard aangepakt worden, zodat de normen en waarden in dit land weer snel terug mogen komen....
En respect voor de politie.....
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Directeur NS: situatie in Eindhoven met verbijstering aangezien

Bericht door trucker10 »

Ik was vandaag op een losplaats waar een geïntegreerde burger aan het werk was, hij vroeg aan mij wat ik van de rellen vond.
Ik antwoorde hem dat het een paar hooligans waren die van de gelegenheid gebruikt maakten om nu te provoceren.
Hij stelde me de vraag wat ik van de politieoptreden vond.
Ik antwoorde hem dat ze moesten zien wat ze deden, daar zij meer in het vizier komen voor tuchtstraf dan de radicale jongeren.
Hij zei me " zet voor de politie 20 ouders van die jongeren met galabia kleren aan en ze kruipen terug naar huis.
Ik stelde hem de vraag wat er zo speciaal aan was.
Hij zei, dat ze eerder naar het gezag van hun ouders gaan luisteren, dan naar de politie, is een rode lap en zij, zijn dan de stier.
Ik zei hem, waarom komen ze dan niet direct na het zien van deze beelden tot daar om hun jongeren te kalmeren.
Tja, ze weten ook niet steeds wat ze wel kunnen en mogen, maar de jongeren zouden respect voor hun tonen.
Ik heb de conversatie beëindigd, omdat ik voelde in welke richting hij wou gaan > Zij willen de macht overpakken.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Directeur NS: situatie in Eindhoven met verbijstering aangezien

Bericht door cortrans »

Ik zeg maar liever niets...... want dan ben ik een racist
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Plaats reactie

Terug naar “Opmerkelijk nieuws”