Chauffeur Autotransport

In dit topic kunt u eventuele vacatures plaatsen die transport gerelateerd zijn

Moderator: trucker10

Plaats reactie
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Chauffeur Autotransport

Bericht door cortrans »

Chauffeur Autotransport
Geplaatst op 24/04/2020

Als Van Mossel Automotive Groep zijn we dealer van de merken Volkswagen, Volkswagen Bedrijfswagens, Audi, Opel, Peugeot, Citroën, Ford, Kia, Jaguar, Land Rover, Fiat, Fiat professional, Alfa Romeo, MG, Abarth, Mercedes, Smart, Skôda, Seat, Jeep, en Hyundai.
En met diverse Mega Occasion Centra verdeeld over het land, vindt u bij ons een indrukwekkend ruim aanbod van gebruikte auto’s.

Wat ga je doen?
Om onze klanten optimaal te kunnen ondersteunen verzorgen wij ook het transport van voertuigen.
Je zorgt dat de voertuigen op tijd en op de gewenste plek afgeleverd worden.
Daarbij houd je rekening met je eigen rij- en rusttijden.
Aangezien je veel op locatie laadt en lost ben je ook een visitekaartje voor ons bedrijf.

Je houdt rekening met de route die je neemt, in verband met wegversmallingen of bruggen.
Een efficiënte werkuitvoering is hierbij noodzakelijk.
Je hebt te maken met voertuigen, die netjes geladen en gelost dienen te worden.
Daarbij houdt je rekening met de losvolgorde, de lengte en de hoogte van de lading.

Aangezien de Van Mossel Automotive Groep een landelijke dekking heeft zijn we op zoek naar een chauffeur en de standplaats mag omgeving Amsterdam, Utrecht, Apeldoorn of Waalwijk zijn.

Wie ben jij?
Wij zijn op zoek naar iemand met goede communicatieve vaardigheden (zowel richting vestigingen, als naar klanten).
Je bent zelfstandig, flexibel, representatief en werkt oplossingsgericht.

Verder vragen wij:

- In bezit van geldig rijbewijs C+E en van een geldig diploma CCV-B/Code 95
- Relevante ervaring als vrachtwagenchauffeur op een Autotransporter
- Bereid om zeker minimaal 2 nachten per week te overnachten.
- Je bent fulltime en per direct of op korte termijn beschikbaar.
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij jou?
In 70 jaar tijd is de Van Mossel Automotive Groep uitgegroeid tot het grootste autobedrijf van Nederland.
Naast ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en (door)groei bieden we je een baan waarbij je veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid krijgt. Samen met je collega’s maak jij iedere dag onze belofte ‘Voor mobiliteit, voor iedereen’ waar.

Daarnaast kun je rekenen op:

- een goed salaris
- goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- een uitdagende bijbaan in een bevlogen team!

Heb je interesse?
Dan komen we graag met je in contact!
Solliciteer eenvoudig via de website en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

https://werkenbij.vanmossel.nl/vacature ... otransport
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
ELZEN106
Beroepschauffeur
Berichten: 380
Lid geworden op: 29 jun 2019, 20:03

Re: Chauffeur Autotransport

Bericht door ELZEN106 »

Iets voor jou zelf Cor.
Je contract loopt toch bijna af?
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Chauffeur Autotransport

Bericht door cortrans »

Nee hoor, ik heb hoogte vrees..... dit is op een 9 lader, dus combi met 2 lagen.
en overnachten doe ik thuis, niet meer in een cabine.
Schiet ook niet op hè, ik heb oa diabetes en slaap apneu, veel te veel gedoe met die apparatuur en pillen in een kleine cabine
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Chauffeur Autotransport

Bericht door trucker10 »

In 1989 reedt ik al met de dubbellader :) op de motorwagen, 3 boven, 2 onder lekker wiebelend gevoel :o
Ik had dan soms de pech met die oudere wagens dat een rit vanaf thuisbasis tot Barcelona haven de batterij plat was en je met een accu, want een booster bestond toen nog niet je naar boven kon. Haven van Marseille stond je soms 1 km van de losplaats en tegen dat je alles ter plaatse had, had je al een flinke wandeling van 8 a 9 kilometers gemaakt, tweede rit lag de minifiets achter de cabine.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Chauffeur Autotransport

Bericht door cortrans »

haha, ja tegenwoordig zijn het 9 laders met een hele batterij hendels om van alle mogelijke instellingen te doen, zoals verschuifbare schotels onder de wielen tot hef/zak mogelijkheden voor elke auto, om maar zo optimaal mogelijk te kunnen laden/lossen.
En de start booster behoort tegenwoordig tot het standaard boor gereedschap haha
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
steenhaas1
Admin
Berichten: 1734
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34

Re: Chauffeur Autotransport

Bericht door steenhaas1 »

cortrans schreef: 12 mei 2020, 19:10 haha, ja tegenwoordig zijn het 9 laders met een hele batterij hendels om van alle mogelijke instellingen te doen, zoals verschuifbare schotels onder de wielen tot hef/zak mogelijkheden voor elke auto, om maar zo optimaal mogelijk te kunnen laden/lossen.
De auto's zijn tegenwoordig wel een maatje meer als in Daniëls tijd, dan moet je meer spelen met de beschikbare ruimte om er toch 8 of 9 te laden.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Chauffeur Autotransport

Bericht door cortrans »

Daar heb ik met een 2 lader geen last van, hooguit dat de breedte van een groot voertuig een probleem zou kunnen zijn.
Onze VW Crafters zijn 210 cm breed, en de mijne maar 200 cm.
Een dubbel lucht voertuig past er bij mij dus niet op
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Chauffeur Autotransport

Bericht door trucker10 »

steenhaas1 schreef: 12 mei 2020, 21:40
De auto's zijn tegenwoordig wel een maatje meer als in Daniëls tijd, dan moet je meer spelen met de beschikbare ruimte om er toch 8 of 9 te laden.
Voor Mallorca heel veel Seat Ibiza, VW Golf 2 , Marseilles stond er soms een Subaru busje bij en Mercedes 123 - 124 type's, Polen was dan alles rond de 500 Gulden of goedkoper dat we wegvoerden in de jaren '89 - '91 daarna kwamen de zwaardere invoerkosten voor het oud ijzer.

Bij de huidige transportwagens staan ze schuin opgestapeld via de hydraulica dat aanwezig is.

Afbeelding
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Plaats reactie

Terug naar “Vacatures in het transport”