Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Plaats in dit topic al het nieuws met betrekking van het Corona virus

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel1970
Oldtimer
Berichten: 2915
Lid geworden op: 20 jun 2019, 11:36

Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door Marcel1970 »

Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

De Consumentenbond wil dat minister Cora van Nieuwenhuizen (Infrastructuur en Waterstaat) in actie komt tegen luchtvaartbedrijven die gedupeerde klanten een voucher aanbieden..

https://www.transport-online.nl/site/11 ... rtvoucher/
Bron transportonline
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door trucker10 »

Op die manier houden ze het geld. Maar wat als ze binnen dit en een paar weken het loodje leggen? In faling gaan.

Onze tweeling zou normaal begin mei een schoolreis naar Londen doen, ook voor hun is er per kop €300,00 vooruitbetaald, nu zegt de school dat ze geen annulatie verzekering hebben afgesloten en is het voor ons ook afwachten of we ooit iets terugzien.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4449
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door cortrans »

Tja, 16 maart zouden wij naar CenterParcs de Eemhof gaan, ook dat ging niet door.
Nu meer dan 4 weken verder (gisteravond) eindelijk de voucher gekregen en nog kunnen boeken voor de zelfde type bungalow in Oktober maar wel "even" 200,- moeten bijbetalen....... Geld terug geven is er echt niet bij
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Kees

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door Kees »

Dan maak ik het even simpel.

Als Zzp'er kom je zonder werk te zitten.
Je krijg dan wel wat geld van de staat.
Maar je kosten draaien wel door.

Kan je dan wel gewoon de huur van je pand blijven betalen?

Schiphol, Zaveltem, of welk vliegveld dan ooit laatst gezien?
Dat daar een kapitaal aan de grond staat zal iedereen wel begrijpen?

Niks mee te maken natuurlijk, ''wij'' willen ons geld terug. :roll:
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4449
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door cortrans »

Ik begrijp jou verhaal, maar zoals altijd heeft ieder verhaal 2 kanten Kees.
Jij hebt gespaard om in een bepaalde periode ergens heen te gaan, en daar veel geld voor betaald.
Ik kan mij voorstellen dat jij niet in een andere periode alsnog er heen wil of kan, en dus je geld terug wil.
Dat moet dan dus wel kunnen hè.
Ik heb nu in Oktober een weekje vrij kunnen krijgen dus die vakantie van 16 maart lukt gelukkig wel omdat wij niet gebonden zijn aan schoolvakantie maar hoeveel mensen zijn dat wel???
Leuk zo’n voucher maar dat werkt niet voor iedereen.
8 juni zou ik naar Turkije op vakantie gaan. Moet ik dan maar het hele bedrag een jaar (of langer) bij de reis organisatie parkeren. omdat hun het ook moeilijk hebben in deze tijd????
Ik kan het zelf ook hard gebruikten als ik niet op vakantie kan, en stel hè, stel, ze gaan over een half jaar failliet, wat gebeurt er dan met mijn geld Kees?????
Nee, een voucher is niet voor iedereen een goed plan.
Ook nu geldt weer, ieder voor zich, God voor ons allen.......
Ik ben van mening dat iedereen een keuze moet hebben of hij een voucher wil of niet, en zeker geen verplichte voucher....
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door trucker10 »

Kees schreef: 17 apr 2020, 00:54 Dan maak ik het even simpel.

Als Zzp'er kom je zonder werk te zitten.
Je krijg dan wel wat geld van de staat.
Maar je kosten draaien wel door.

Kan je dan wel gewoon de huur van je pand blijven betalen?
20 procent zzp'ers heeft buffer voor maar maximaal drie maanden.

Verslag staat hier te lezen: https://www.rtlz.nl/life/personal-finan ... -problemen
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
Gebruikersavatar
steenhaas1
Admin
Berichten: 1736
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door steenhaas1 »

En grote bedrijven worden gefinancierd door aandeelhouders, die daar geld in steken dat ze niet nodig hebben. Met de verwachting dat het meer waard wordt, maar: "resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst"
Winsten blijven niet in het bedrijf, als het rendement tegen valt worden de aandelen verkocht.
De waarde van het bedrijf hangt af van de aandelenkoers, maar alleen de uitgiftekoers is voor de firma.
Bij kleine ondernemers worden winsten weer in de onderneming geïnvesteerd, het voortbestaan hiervan is het doel niet alleen winst maken.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
Kees

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door Kees »

cortrans schreef: 17 apr 2020, 05:42 Ik begrijp jou verhaal, maar zoals altijd heeft ieder verhaal 2 kanten Kees.
Jij hebt gespaard om in een bepaalde periode ergens heen te gaan, en daar veel geld voor betaald.
Ik kan mij voorstellen dat jij niet in een andere periode alsnog er heen wil of kan, en dus je geld terug wil.

Moet ik dan maar het hele bedrag een jaar (of langer) bij de reis organisatie parkeren. omdat hun het ook moeilijk hebben in deze tijd????
Ik kan het zelf ook hard gebruikten als ik niet op vakantie kan,

en stel hè, stel, ze gaan over een half jaar failliet, wat gebeurt er dan met mijn geld Kees?????
Idd 2 kanten.

Stel je was net op vakantie geweest, en de ellende begon dan. Kan je dan je geld terug vragen?

Ga je op vakantie, dan ben je dat geld kwijt.
Nu gaat die vakantie niet door... De vraag is zit je nu zonder werk, of belangrijker, inkomen thuis? Of ga je nu je vakantie doorwerken?
Erg weinig mensen zitten nu zonder inkomen thuis.

Als je er dan zo'n probleem mee heb dat je geld bij het reisorgenistatieblijf staan.
En zoals je zelf zegt het geld zelf hard nodig heb in deze moeilijke tijd.
Moet je je eigen toch eens de vraag stellen of op vakantie gaan van je 'laatste' geld wel zo'n slim idee was.

Ik schreef het volgens mij al eerder. De gemiddelde Nederlander heeft 21.000€ spaargeld.
Met dat bedrag in je achterhoofd, mag je zelf kijken in welk deel van de Nederlanders je valt.
De 'rijke' of de 'arme' kant.

Geen idee wat zo'n vakantie naar Turkije kost. 1000€?

Maar uit je verhaal maak ik wel op dat jij hoort tot de mensen die geen 21.000€ op de bank hebben staan.
Maar ik lees wel dat je 2x per jaar op vakantie gaat. Of wilde gaan…...
Kees

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door Kees »

trucker10 schreef: 17 apr 2020, 09:27
Kees schreef: 17 apr 2020, 00:54 Dan maak ik het even simpel.

Als Zzp'er kom je zonder werk te zitten.
Je krijg dan wel wat geld van de staat.
Maar je kosten draaien wel door.

Kan je dan wel gewoon de huur van je pand blijven betalen?
20 procent zzp'ers heeft buffer voor maar maximaal drie maanden.

Verslag staat hier te lezen: https://www.rtlz.nl/life/personal-finan ... -problemen
Dit geef het wel mooi aan.
Lekker zelfstandig he.
Zelfstandig is?

De verhalen kennen we denk ik allemaal wel.
Een ongevallenverzekering is te duur…
Pensioen opbouw gaan ze wel aan denken als ze 60zijn.

Want Vadertje staat helpt ze toch wel.
Kees

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door Kees »

steenhaas1 schreef: 17 apr 2020, 11:12 En grote bedrijven worden gefinancierd door aandeelhouders, die daar geld in steken dat ze niet nodig hebben. Met de verwachting dat het meer waard wordt, maar: "resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst"
Winsten blijven niet in het bedrijf, als het rendement tegen valt worden de aandelen verkocht.
De waarde van het bedrijf hangt af van de aandelenkoers, maar alleen de uitgiftekoers is voor de firma.
Bij kleine ondernemers worden winsten weer in de onderneming geïnvesteerd, het voortbestaan hiervan is het doel niet alleen winst maken.
Klopt.
En waar zijn al je verzekeringen en pensioen op gebazeert?

Je zal een jaar geleden aandelen KLM hebben gekocht.
Wat zal je nu een blij man zijn. :mrgreen:
Gebruikersavatar
trucker10
Admin
Berichten: 1025
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door trucker10 »

Wie nu nog wat overschot aan geld heeft kan een gokje wagen om aandelen te kopen, denk niet dat KLM/air France in faling zal gaan.
Of ze terug boven de 10 gaan scoren? De Nederlandse staat is toch ook voor 1/8 aandeelhouder.
Onze TAK21 pensioenspaarformule doet het ook slecht, dus i.p.v. te stoppen in 2022 ( 62 jaar ) zal ik nog wat doorfietsen tot het pensioensparen terug wat omhoog is gegaan.
Ook ik, raak nog wel eens de weg kwijt ;)
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4449
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door cortrans »

Kees schreef: 18 apr 2020, 01:19
cortrans schreef: 17 apr 2020, 05:42 Ik begrijp jou verhaal, maar zoals altijd heeft ieder verhaal 2 kanten Kees.
Jij hebt gespaard om in een bepaalde periode ergens heen te gaan, en daar veel geld voor betaald.
Ik kan mij voorstellen dat jij niet in een andere periode alsnog er heen wil of kan, en dus je geld terug wil.

Moet ik dan maar het hele bedrag een jaar (of langer) bij de reis organisatie parkeren. omdat hun het ook moeilijk hebben in deze tijd????
Ik kan het zelf ook hard gebruikten als ik niet op vakantie kan,

en stel hè, stel, ze gaan over een half jaar failliet, wat gebeurt er dan met mijn geld Kees?????
Idd 2 kanten.

Stel je was net op vakantie geweest, en de ellende begon dan. Kan je dan je geld terug vragen?
Voor een deel wel (of een voucher voor de resterende tijd)
Ga je op vakantie, dan ben je dat geld kwijt.
Waarom ben je dat kwijt dan??? Pas als er een tegen presentatie geleverd is ben je je geld kwijt, toch????
Nou ja echt kwijt niet, want je hebt er een vakantie voor terug gekregen......

Nu gaat die vakantie niet door... De vraag is zit je nu zonder werk, of belangrijker, inkomen thuis? Of ga je nu je vakantie doorwerken?
Erg weinig mensen zitten nu zonder inkomen thuis.

Als je er dan zo'n probleem mee heb dat je geld bij het reisorgenistatieblijf staan.
Dat probleem heb ik al eerder aangekaart Kees, stel dat ze failliet gaan, zie maar dat je je al betaalde geld nog terug krijgt (niet echt onrealistisch in deze rare tijd, toch???
En zoals je zelf zegt het geld zelf hard nodig heb in deze moeilijke tijd.
Moet je je eigen toch eens de vraag stellen of op vakantie gaan van je 'laatste' geld wel zo'n slim idee was.
Je begrijpt mijn verhaal niet goed Kees, en dan redeneer je gelijk verkeerd.....
Zit over mijn financiële situatie maar niet in, die is prima hoor, echter heb ik andere plannen als mijn vakantie inderdaad niet door mocht gaan, en ja, die kosten ook geld, dus dan gebruik ik het liever dààr voor, dan hun MIJN geld een jaar vast te laten houden.
Het is dus zeker niet omdat ik weinig financiële middelen zou hebben, maar het is nog steeds MIJN geld, en daar maak mee uit waar ik het aan besteed.
En dan laat ik het zeker niet bij een reisorganisatie staan om hun te redden door deze tijd te komen, want wie zegt dat ik volgend jaar wel weer met hun op vakantie zou willen?????


Ik schreef het volgens mij al eerder. De gemiddelde Nederlander heeft 21.000€ spaargeld.
Met dat bedrag in je achterhoofd, mag je zelf kijken in welk deel van de Nederlanders je valt.
De 'rijke' of de 'arme' kant.
Voor mijn gevoel de " rijke" kant, zoals jij dat noemt.
Maar daar heb ik dan ook altijd hard voor gewerkt......

Geen idee wat zo'n vakantie naar Turkije kost. 1000€?
Per persoon ongeveer ja (afhankelijk hoelang je wilt gaan en welk hotel je wilt), en we gaan met zijn 2tjes he, dus reken het dubbele, maar dat maakt toch niets uit om wat voor een bedrag het gaat????

Maar uit je verhaal maak ik wel op dat jij hoort tot de mensen die geen 21.000€ op de bank hebben staan.
Weer een aanname die nergens op gebaseerd is, zoals ik al eerder schreef..... (en dus ook niet klopt)
Maar ik lees wel dat je 2x per jaar op vakantie gaat. Of wilde gaan…...
Sterker nog, 3x..... Je vergeet ook nog dat ik in oktober ook nog 3 dagen naar Euro Disney gaat met mijn kleinkinderen...........
En ja, dat kan ik inderdaad betalen ja..... Daar werk ik voor)
In het rood, mijn mening.
Zoals je ziet, heb je een mening over iemand die nergens op gebaseerd is........
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Kees

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door Kees »

Dan had ik je verkeerd ingeschat.

Ja vakantie ging niet door, en daarvoor krijg je een voucher.
Je geld is dus niet weg.

Je schrijf zelf dat je aan de rijke kant staat.
Daarom snap ik niet dat je je geld terug wil. (Tuurlijk, het is jou geld.)
Jij wil iets vragen aan een branche die het toch al slecht heeft.
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4449
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door cortrans »

Kees schreef: 18 apr 2020, 19:21 Dan had ik je verkeerd ingeschat.

Ja vakantie ging niet door, en daarvoor krijg je een voucher.
Je geld is dus niet weg.

Je schrijf zelf dat je aan de rijke kant staat.
Daarom snap ik niet dat je je geld terug wil. (Tuurlijk, het is jou geld.)
Jij wil iets vragen aan een branche die het toch al slecht heeft.
Dus omdat hun het slecht hebben moet ik ze maar financieren????
Ik betaal alleen voor geleverde diensten of diensten die ze binnenkort gaan leveren, niet voor een vakantie die ik (mogelijk) in 2021 kan maken, dat zie ik tegen die tijd wel weer.
Ik had deze vakantie in juni 2020 gepland en daar voor betaald, gaat die niet door, dan is het normaal dat ik mijn geld terug eis........
Wil jij de reis branche sponsoren, is dat je goed recht Kees, ik niet (het is dat ik niet buiten hun om kan) maar geen liefdadigheid
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Kees

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door Kees »

cortrans schreef: 18 apr 2020, 20:04 Dus omdat hun het slecht hebben moet ik ze maar financieren????
Van mij hoef je niks.
Van mij mag je alleen aan je EIGEN denken.
Trek ze maar leeg. Misschien gaan ze failliet.
Personeel op straat….

Maar hoe je het ook draait of keert, aan het eind draai je er toch voor op.

De Regering strooit nu met Miljarden, maar die moeten terug komen he!
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4449
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door cortrans »

Kees schreef: 18 apr 2020, 20:23
cortrans schreef: 18 apr 2020, 20:04 Dus omdat hun het slecht hebben moet ik ze maar financieren????
Van mij hoef je niks.
Van mij mag je alleen aan je EIGEN denken.
Trek ze maar leeg. Misschien gaan ze failliet.
Personeel op straat….

Maar hoe je het ook draait of keert, aan het eind draai je er toch voor op.

De Regering strooit nu met Miljarden, maar die moeten terug komen he!
Als het al zo slecht ging met een bedrijf dat mijn geld de redding zou zijn, hadden ze zonder ook wel failliet gegaan, denk je niet???
Waarom moeten we hier in Nederland altijd eerst aan het welzijn van anderen denken, en mogen we zelf blijkbaar wel betalen maar geen plezier hebben???

Je laatste regel zegt genoeg Willem......
Al die miljoenen moeten inderdaad weer terug komen, en die moeten de Nederlandse belasting betalers weer gaan ophoesten......
Daar moeten we dus ook geld voor hebben, dus ja, mijn geld heb ik liever zelf in beheer, zodat ik het kan uitgeven waaraan ik het wil.
En niet een jaar of meer mijn geld stallen (zonder dat ik er iets voor terug zie) bij 1 of andere maatschappij, die het mogelijk ook slecht heeft.
Al die gelukzoekers die de regering hier maar binnen heeft gehaald, betalen echt niet te veel mee hoor, dus op wie komt het weer neer????
Juist, de werkende Hollanders zelf......

Maar zeg eens eerlijk Willem?
Denken anderen ook aan mij, mocht het ineens slechter met mijn financiële situatie gaan???
En mens wordt niet hard geboren, maar door de maatschappij hard gemaakt.
Ik heb al veel financiële tegenslagen gehad buiten mijn schuld om, en niemand die mij hielp.
Door hard te werken (samen met mijn vrouw) heb ik weer bereikt wat ik nu heb, en gelijk een harde les geleerd.
Ieder voor zich, God voor ons allen.....

Nu jij weer.......
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Kees

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door Kees »

Nu jij weer.......
Ik zal een poging doen.
Als het al zo slecht ging met een bedrijf dat mijn geld de redding zou zijn, hadden ze zonder ook wel failliet gegaan, denk je niet???
Onder normale omstandigheden was ik het met je eens geweest, en had je al het geld terug moeten halen wat nog mogelijk was.
Jij heb die vakantie geboekt toen alles nog normaal was.
Corona gooide dingen door de war.
Maar je doet nu net of je je geld kwijt ben. Je heb een voucher gehad. (Wat daar de toekomst van is weet niemand.)
Waarom moeten we hier in Nederland altijd eerst aan het welzijn van anderen denken, en mogen we zelf blijkbaar wel betalen maar geen plezier hebben???
Daarom lekker je geld terug vragen. En met jou 100.000 andere.
Dan gaan ze failliet, en raken mensen werkeloos.
Al die miljoenen moeten inderdaad weer terug komen, en die moeten de Nederlandse belasting betalers weer gaan ophoesten......
Idd.
Daar moeten we dus ook geld voor hebben, dus ja, mijn geld heb ik liever zelf in beheer, zodat ik het kan uitgeven waaraan ik het wil.
Dus je geld maar opeisen, waardoor ze mogelijk failliet gaan. (Niet alleen jij, maar 100.000 andere met jou.)
Links of rechtsom, je heb dan je 1000€(?) terug, maar die ga je via een andere manier wel weer betalen.
En niet een jaar of meer mijn geld stallen (zonder dat ik er iets voor terug zie) bij 1 of andere maatschappij, die het mogelijk ook slecht heeft.
Als je vakantie wel was doorgegaan, was je het geld kwijt geweest. Ja dan had je vakantie gehad.
Maar je doet nu net of je je geld kwijt ben, en dat ben je helemaal niet. Je heb immers een voucher.
Al die gelukzoekers die de regering hier maar binnen heeft gehaald, betalen echt niet te veel mee hoor, dus op wie komt het weer neer????
Juist, de werkende Hollanders zelf......
Wat hebben gelukzoekers hier nou weer mee te maken? (Die trouwens het land niet inkomen.)
Ik weet niet welk nieuws jij kijkt, maar ik hoor alleen maar dat er geld moet naar Nederlanders die nu ineens zonder werk zitten.
Je weet wel die ZZP'ers die nog geen maand buffer hebben.
Of bedrijven die verplicht dicht moesten.
Ohja cultuur krijgt ook Miljarden…..
Denken anderen ook aan mij, mocht het ineens slechter met mijn financiële situatie gaan???
Jij wil andere niet helpen nu die het slecht hebben.
Waarom moet ze jou wel helpen mocht je het slecht krijgen?
Maar je heb geluk, je woont in NL, daar zorgt Vadertjestaat wel voor je.
Ik heb al veel financiële tegenslagen gehad buiten mijn schuld om, en niemand die mij hielp.
Door hard te werken (samen met mijn vrouw) heb ik weer bereikt wat ik nu heb, en gelijk een harde les geleerd.
Ieder voor zich, God voor ons allen.....
Ik weet niet wat je heb mee gemaakt, maar je zat toch niet alleen op een onbewoont eiland toen het gebeurde?
Kijk als het gezondheids tegenslagen waren snap ik je wel, maar finacieel…..
Daar ben je zelf bij geweest. Het is gebeurd, en je heb het laten gebeuren.

Maar.... Ik begrijp echt wel wat je zegt, jij maak je druk om je voucher. waar niemand weet wat er mee zal gebeuren.
Want misschien kan iedereen over 3 maanden weer vrij vliegen, maar misschien houd het nog 2 jaar aan……
Maar als jij dan beelden zien bij een voedselbank, dan denk jij. Ja maar ik heb het ook slecht?

Nu jij weer.
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4449
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Consumentenbond wil actie minister van Nieuwenhuizen na klachtenregen over luchtvaartvoucher

Bericht door cortrans »

Ik heb het zeker zo slecht niet als de mensen die de voetselbank nodig hebben, en dat wou ik graag zo houden.
Om nog even op die voucher terug te komen.......
Stel dat over 3 maanden weer gevlogen mag worden, dan krijg ik echt geen vakantie meer hè, dus moet ik misschien wel weer een jaar wachten.
Daarom heb ik liever mijn geld terug, zodat ik zelf kan beslissen wat ik er weer mee kan doen, zo vreemd is dat toch niet.
Ik had het nu aan deze vakantie besteed, die dus buiten mijn schuld om (mogelijk) komt te vervallen, dus maak ik andere plannen met dat geld wat ik in de tijd dat ik wel vrij heb kan doen.
Mijn geld dus hè, niet van een reisorganisatie.......
Tja en gaan ze failliet dan zoek ik als ik ooit weer naar Turkije ga, een andere maatschappij, zo werkt dat in de praktijk
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Plaats reactie

Terug naar “Al het nieuws met betrekking van het Corona virus”