Transport Oostenrijk

Plaats in dit topic alles wat je kwijt wil, en nergens anders kan plaatsen

Moderator: trucker10

Plaats reactie
Skaep
filekijker
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2021, 20:57

Transport Oostenrijk

Bericht door Skaep »

Hallo mijn naam is Joris. Ik wil heel graag mijn eerste auto kopen, dit is een Subaru Libero die niet te koop zijn in Nederland. Nu wil ik er 1 halen uit Oostenrijk en heb hier een hele mooie gevonden. Met een reserve auto voor onderdelen erbij. Nu is het probleem deze rijd niet. Er is voor mij geen mogelijkheid deze zelf mee te nemen of op te halen. Dus mijn vraag is: Zijn er mensen die misschien leveren in regio Wenen Oostenrijk die dit kleine minicampertje van 1.42 meter breed kunnen meenemen naar Nederland tegen vergoeding. De man heeft een kraan voor laden. Graag hoor ik reacties en gedachtes van mensen.
Gebruikersavatar
steenhaas1
Admin
Berichten: 1734
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34

Re: Transport Oostenrijk

Bericht door steenhaas1 »

Wolves in Rijssen, Vreugdenhil regio Den Haag of andere autotransport bedrijven ff bellen, het kost vaak minder dan zelf rijden.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
cortrans
Oldtimer
Berichten: 4445
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:55
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Transport Oostenrijk

Bericht door cortrans »

Welkom op ons forum Joris.
Ik ben de enige autotransporter chauffeur op dit forum, maar ben alleen in Nederland te spotten.
Helaas voor u komen mijn collega’s niet verder dan België, Luxemburg en een stukje Duitsland.
Inderdaad zoals Henk al schreef even op Google kijken bij auto transporteurs zoals Collewijn in Utrecht en dergelijke, die komen verder Europa in
gr. Cor

Zonder (auto) transport staat alles stil

onderweg te spotten met een 2 lader auto transporter
Skaep
filekijker
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2021, 20:57

Re: Transport Oostenrijk

Bericht door Skaep »

steenhaas1 schreef: 22 jul 2021, 23:40 Wolves in Rijssen, Vreugdenhil regio Den Haag of andere autotransport bedrijven ff bellen, het kost vaak minder dan zelf rijden.
Het is niet mogelijk voor bijvoorbeeld bloemenboeren om hem in te laden? Is dit niet toegestaan? Rijden die niet leeg terug?
Gebruikersavatar
steenhaas1
Admin
Berichten: 1734
Lid geworden op: 13 jun 2019, 22:34

Re: Transport Oostenrijk

Bericht door steenhaas1 »

Zou kunnen, maar dat kost ( te veel) tijd voor hen en als ze in Duitsland aangehouden worden zal de ladingzekering niet voldoende zijn terwijl dat bij de autotransporters wel in orde is. De goedkoopste manier is echt wel met zo een bedrijf.
aan het eind van de weg
leggen we weer een nieuw stuk
Plaats reactie

Terug naar “Overige (onzin)”